Hotel Best Western de la Bourse

Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
Hotel Best Western de la Bourse
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western de la Bourse voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Best Western de la Bourse in het Nederlands

Goed hotel met heerlijk ontbijt

Thea
18-10-2016

Het ontbijt was erg goed. Er was veel keus. Verse koffie. Prima hotelkamer. Behulpzaam personeel. Goede wifi op de kamer. Het hotel ligt in het centrum aan het mooiste plein van Mulhouse. Lekker gegeten bij Au Bureau op 100 mtr afstand van het hotel.

Jammer dat het hotel geen eigen parkeerplaatsen heeft. Parkeren kan aan de straat en er moet betaald worden tussen 9.00-12.00 uur en 14.00-19.00 uur kost voor een hele dag € 12,00 ( €1,50 per uur)

mooie hotelkamer

gery vlayen
8-7-2013

ideaal als doorreishotel naar Italië, met mooie en verzorgde kamers en badkamers. Voldoende handdoeken, uitstekende hygiëne. Ontbijt mocht iets uitgebreider zijn... Geen warme maaltijd genuttigd, maar er is een zeer goede Italiaan op wandelafstand van het hotel: restaurant Chupito in Mulhouse

ronduit slecht

nico lamot
5-6-2010

slecht hotel niks gezellig

gelukkig dicht tegen station.

eten trok op niks.

de kamer was nog het beste.

we gaan niet meer terug.

2007

Zeer aangenaam verblijf van een week op basis van half pension via Touroperator. Goede ontvangst en een mooie kamer, en voor de auto is er vlakbij een afgeschermde parkeergelegenheid. Het ontbijt is goed en het diner is van topklasse met veel afwisseling. Een referentie voor alle BW hotels in deze klasse.

wij vinden het er heel slecht omdat het personeel vooral heel chargrijnig is. de prijs is te hoog, de indruk heel laag en we konden het helemaal niet vinden, uiteidnelijk wel.

de ligging is wel een beetje goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western de la Bourse in Mulhouse (Haut Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western de la Bourse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.