Camping La Mine d'Argent

Meer campinginfo

6 reviews over Camping La Mine d'Argent

• 2018
      9Fam. uit Veldhoven05-08-2018

Fijne camping, aanrader voor de rustzoeker!

We hebben op deze fijne camping 2,5 week met onze kinderen (9 en 11) in onze tent gekampeerd. Wat een vriendelijke Franse mensen hier! Deze camping verdient meer positieve reviews (aandachtspunt hier is de PR), wij zijn enthousiast.

Wat biedt deze camping: - Mooie ligging centraal in de Vogezen met uitzicht op le Grand Ballon - Rust, vogelgeluiden en krekels op de achtergrond - Prima sanitair (2 locaties) - Relaxte sfeer, gastvrije en vriendelijke mensen - Beekje achterop de camping waar de kinderen dammetjes kunnen bouwen - Water- en electriciteitspunten (indien gewenst) dichtbij de kampeerplek - Speeltuin voor de kleintjes - Voor de liefhebbers: jeu de boules competitie, dansavonden en gezamelijke barbecue) En dat alles voor een prikkie!

Wat heeft de camping niet: - Zwembad (wel een ondiep beekje) - Animatie (wat een rust:-))

Er zijn veel vaste gasten die samen de Campingclub vormen, maar dat is absoluut niet storend, open sfeer!

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9Dirk Van Aelst08-02-2012

kleinschalige nette camping

Reeds vele jaren komt onze familie hier naar toe. Kleine camping gelegen op de flank van de Belacker met zicht op de Grand Ballon. Camping wordt uitgebaat en is eigendom van vrijwilligers van de campingclub de Mulhouse. Sanitair is net, zoals het hoort. Elke morgen een bakker aanwezig. Speeltuintje voor de kleine kinderen. Door het ontbreken van een zwembad blijft het kleinschalig. Onbeperkte wandel- en fietsmogelijkheden.

• 9Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

0 tips over Camping La Mine d'Argent

1 vraag over Camping La Mine d'Argent

• Stef, 15-02-2012

camping

Het emailadres en het telefoonnummer van deze camping is niet in gebruik. Komt dit omdat de camping pas open gaat half april? Of waarom?

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Mine d'Argent