Camping La Mine d'Argent

Camping La Mine d'Argent

8,8

4 reviews over Camping La Mine d'Argent in het Nederlands

Fijne camping, aanrader voor de rustzoeker!

Fam. uit Veldhoven
5-8-2018

We hebben op deze fijne camping 2,5 week met onze kinderen (9 en 11) in onze tent gekampeerd. Wat een vriendelijke Franse mensen hier! Deze camping verdient meer positieve reviews (aandachtspunt hier is de PR), wij zijn enthousiast.

Wat biedt deze camping: - Mooie ligging centraal in de Vogezen met uitzicht op le Grand Ballon - Rust, vogelgeluiden en krekels op de achtergrond - Prima sanitair (2 locaties) - Relaxte sfeer, gastvrije en vriendelijke mensen - Beekje achterop de camping waar de kinderen dammetjes kunnen bouwen - Water- en electriciteitspunten (indien gewenst) dichtbij de kampeerplek - Speeltuin voor de kleintjes - Voor de liefhebbers: jeu de boules competitie, dansavonden en gezamelijke barbecue) En dat alles voor een prikkie!

Wat heeft de camping niet: - Zwembad (wel een ondiep beekje) - Animatie (wat een rust:-))

Er zijn veel vaste gasten die samen de Campingclub vormen, maar dat is absoluut niet storend, open sfeer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Absolute aanrader

Ward Kelder
22-6-2017

Zeer mooi gelegen camping met prachtig uitzicht op de Grand Ballon. Goed en regelmatig schoongehouden sanitair. Hulpvaardige eigenaren. Uitstekend vertrekpunt voor fiets- en wandelroutes. Ik kan deze camping aan iedereen aanbevelen.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

kleinschalige nette camping

Dirk Van Aelst
8-2-2012

Reeds vele jaren komt onze familie hier naar toe. Kleine camping gelegen op de flank van de Belacker met zicht op de Grand Ballon. Camping wordt uitgebaat en is eigendom van vrijwilligers van de campingclub de Mulhouse. Sanitair is net, zoals het hoort. Elke morgen een bakker aanwezig. Speeltuintje voor de kleine kinderen. Door het ontbreken van een zwembad blijft het kleinschalig. Onbeperkte wandel- en fietsmogelijkheden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke camping

anneke schenk
31-3-2009

Prima camping, mooi gelegen en ziet er goed onderhouden uit. elke morgen vers brood op de camping. Met veel getoeter kwam de bakker naar de camping

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Mine d'Argent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Mine d'Argent in Moosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Mine d'Argent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.