Reviews over Moosch

Fijne camping, aanrader voor de rustzoeker!

Fam. uit Veldhoven,
    5-8-2018

We hebben op deze fijne camping 2,5 week met onze kinderen (9 en 11) in onze tent gekampeerd. Wat een vriendelijke Franse mensen hier! Deze camping verdient meer positieve reviews (aandachtspunt hier is de PR), wij zijn enthousiast.

Wat biedt deze camping:

- Mooie ligging centraal in de Vogezen met uitzicht op le Grand Ballon

- Rust, vogelgeluiden en krekels op de achtergrond

- Prima sanitair (2 locaties)

- Relaxte sfeer, gastvrije en vriendelijke mensen

- Beekje achterop de camping waar de kinderen dammetjes kunnen bouwen

- Water- en electriciteitspunten (indien gewenst) dichtbij de kampeerplek

- Speeltuin voor de kleintjes

- Voor de liefhebbers: jeu de boules competitie, dansavonden en gezamelijke barbecue)

En dat alles voor een prikkie!

Wat heeft de camping niet:

- Zwembad (wel een ondiep beekje)

- Animatie (wat een rust:-))

Er zijn veel vaste gasten die samen de Campingclub vormen, maar dat is absoluut niet storend, open sfeer!

Absolute aanrader

Ward Kelder,
    22-6-2017

Zeer mooi gelegen camping met prachtig uitzicht op de Grand Ballon. Goed en regelmatig schoongehouden sanitair. Hulpvaardige eigenaren. Uitstekend vertrekpunt voor fiets- en wandelroutes. Ik kan deze camping aan iedereen aanbevelen.

kleinschalige nette camping

Dirk Van Aelst,
    8-2-2012

Reeds vele jaren komt onze familie hier naar toe. Kleine camping gelegen op de flank van de Belacker met zicht op de Grand Ballon.

Camping wordt uitgebaat en is eigendom van vrijwilligers van de campingclub de Mulhouse.

Sanitair is net, zoals het hoort. Elke morgen een bakker aanwezig.

Speeltuintje voor de kleine kinderen. Door het ontbreken van een zwembad blijft het kleinschalig.

Onbeperkte wandel- en fietsmogelijkheden.

leuke camping

anneke schenk,
    31-3-2009

Prima camping, mooi gelegen en ziet er goed onderhouden uit. elke morgen vers brood op de camping. Met veel getoeter kwam de bakker naar de camping