Camping Municipal de Molsheim

33 reviews over Camping Municipal de Molsheim in het Nederlands

Geen andere keuze.

JJH
16-7-2018

Komen al jaren op deze camping. Terrein is ok. Niet speciaal. Wel genoeg bomen voor schaduw. Toilet gebouw is gedateerd en de schoonmaak wordt gedaan maar onderhoud is dramatisch. Veel schimmel in de voegen bij de douche. Ook is een urinoir al minstens 5 jaar defect. En dan hebben we nog de schoonmaker. Een regelrechte onbeschofte persoon die niet kan schoonmaken. Totaal geen toegevoegde waarde voor de camping. Alleen deze man is al een reden om deze camping niet aan te doen. Het is dat er geen andere camping in molsheim aanwezig is. Ik snap werkelijk niet hoe andere mensen deze camping zo hoog kunnen waarderen. Ik twijfel hierdoor zeker aan de eisen die zij stellen aan een camping. Wel is er naast de camping een zwembad en een speeltuin. Het dorpje is niet heel bijzonder maar wel gezellig met een leuk pizza restaurant' memo' en restaurant 'metzig'.

Gereisd Met partner in september 2017

goed om streek rond Straatsburg te bezoeken

familie Mestdagh- Verstraete
7-8-2017

De plaatsen zij ruim, het sanitair zeer proper, grote douchecabines, dicht bij winkel, goede uitvalbasis om de streek te verkennen, rustige camping Er is echter wel wat nachtlawaai, want de camping ligt aan een kruispunt van 2 wegen.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Niet eens een plaats genomen.

Harrie Altorf
28-7-2017

Om 4 uur in de middag blijft de slagboom dicht, en er komt even later iemand aanrennen die de receptie opent. Deze man mag blijkbaar niemand inschrijven en neemt gelijk mijn paspoort in, en stopt deze in een envelopje. Als ik bezwaar maak, weigert hij in eerste en tweede instantie mijn reisdocument terug te geven. Ondertussen staat mijn caravan nog half op de straat vanwege de gesloten slagboom. Na stevig aandringen, heb ik toch mijn paspoort weer terug, en ga snel een vriendelijker camping zoeken. Deze snel gevonden in Obernai.

Basis van deze camping goed !

Bouts
14-9-2016

De basis van deze camping is prima, maar het onderhoud en vooral het reinigen van vooral het toilet gedeelde was erbarmelijk, er werd 1.00 uur de toiletten afgesloten, maar wat er uitgevoerd werd was helemaal niet zichtbaar na dat uur. enkele voorbeelden: achter toiletpot en urinair lag nog net zoveel poepresten en plas als voor dit uur en buiten dat de vloer globaal gepoetst was, was niks veranderd aan de zijwanden en hoger was nooit iets aan gedaan. verder de kranen afvoeren en het bekende urinair welk al jaren met plastiek is afgedekt, allemaal een groot drama. Het bleek dat deze camping onlangs geen gemeente camping meer is maar over genomen door een particulier en 1 dame aan de ingang ( welke wel behulpzaam ) en dan de heer die voor het "onderhoud " moest zorgen. verder zou het zwembad tot 7 sept. open zijn maar 4 sept werd het reeds gesloten terwijl het bloedheet was.

Gereisd Met partner in september 2016

Aanrader !

M. Verzijl
17-1-2016

Levendige camping, aan de rand van het stadje Molsheim gelegen met grasbodem en veel schaduw van volwassen bomen (let op met schotel-ontvangst voor TV). Het sanitair is erg ruim, niet luxe maar wel goed schoon gehouden. Alle basis voorzieningen aanwezig. Gehandicapten vriendelijke camping. Prettige receptie met broodservice. Het (gemeentelijk) zwembad aan overzijde camping is gratis voor kampeerders (normaal €3,- entree per persoon) . In de omgeving: Wandelen-Fietsen-Vissen-Kanovaren-Zwemmen en vele bezienswaardigheden. Er is voldoende aanbod van winkels in het centrum, maar ook de Super-U op <500mtr. en de Lidl op <2000 mtr. Acsi-korting in voor- en naseizoen / in 2015 €14,- per nacht en daarnaast 5 nachten staan = 4 nachten betalen. Acsi-tarief is inclusief 90 minuten Wi-Fi per dag, helaas traag als de camping vol bezet is, maar als passanten weg zijn gaat de Wi-Fi sneller... in ieder geval voldoende voor e-mail. Wi-Fi antenne hangt bij de receptie, dus geen ontvangst achterin de camping. Tijdens ons verblijf verbaasde we ons dat de camping 95% bezetting vol stond met overwegend Kampeerauto's van Pensionado's. In het weekeinde gezellig druk met Marathon, festivals e.d. uit de omgeving. De camping wordt ook veel als passanten-camping gebruik en loopt 's Avonds vol en 's Ochtend half leeg - overdag lekker rustig. De beste aankomsttijd is tussen 11:00 en 16:00 uur en op maandagochtenden is er veel plek omdat de weekeinde toeristen vertrokken zijn. Aanrader!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2015

aardige camping

Maartje
11-8-2015

We zouden eigenlijk een aantal dagen op deze camping staan, maar vanwege de verwachte onweersbuien toch maar eerder vertrokken.

De eerste indruk van de camping was dat die een beetje rommelig was. Met auto's bij de plekken heb je niet echt het idee dat je in de natuur zit :-( Rondom door de bomen wel veel schaduwplekken.

Speeltuin en zwembad aan de overkant van de weg waren prima :-) Sanitair is gedateerd, maar wel schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Prima camping!

Joost Burger
8-8-2015

Wij hebben hier twee en een halve week gestaan in juli/augustus 2015. We stonden vrij dicht bij de straat aan de achterkant, die soms rumoerig is en waar de vuilcontainers vroeg worden geleegd. Dat was wat minder maar verder is de camping ons goed bevallen. Het zwembad is prachtig en de prijs (30 euro) voor gezin met caravan en hond en verder alles inbegrepen is zeer acceptabel. In de omgeving is super veel te doen. Wij vonden Straatsburg, Fort Mutzig, Le Struthof (concentratiekamp) en Molsheim zelf erg mooi. Zeker een aanrader, ook voor fietsers en wandelaars en geocachers.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Leuke municipal

Kevin
6-8-2015

Leuke municipal camping. Niet zo groot, zodat kleine kinderen zelf de weg kunnen vinden. Fijne plekken, ruim genoeg voor een grote tent en auto. Je zit aan de rand van het dorp en daardoor komt er wel wat verkeer voorbij, maar je zit ook op loopafstand van het centrum met verschillende restaurantjes. Het zwembad is goed, voor klein en groot, met een hele mooie ligweide. Achter het zwembad zit een leuke speeltuin voor kleine kinderen. Verder is er twee maal per week een tarteflambee avond en een keer per week met Franse DJ. Erg leuk dus voor een municipal camping. Hoe de kinderen zich vermaken hangt erg van de andere gasten af natuurlijk. Een deel staat er wat langer en een deel wisselt erg, vooral campers; op het ene moment veel Nederlanders en later weer veel Fransen. De grote Super U zit om de hoek. Erg handig, je hoeft eigenlijk niet veel in je koelbox te bewaren. Op zondag is 'ie dicht en ook de grote Cora een stukje verderop. Het sanitair is oké; beetje gedateerd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Fijne camping

Leo van Tilburg
25-7-2015

Leuke camping voor op doorreis maar ook fijn als je een paar dagen in de omgeving wilt fietsen. Er loopt achter de camping een mooi fietspad naar Strasbourg. Deze stad is zeker een bezoekje waard. De camping heeft voldoende en goed sanitair. Een minpuntje is dat wifi alleen bij de receptie werkt. Verder mooie ruime plaatsen. Prijs kwaliteitsverhouding is dik in orde.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super camping!!!

totokikilove
21-7-2015

Wij komen er al 11 jaar en onze vrienden 22 jaar en het is en blijft een geweldige camping zo aardig allemaal alleen de vrouw is wat minder die vaak in de receptie zit maar die man is geweldig we blijven komen op deze geweldige camping!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Molsheim in Molsheim (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Molsheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.