Molsheim (Bas-Rhin)

We hebben een aantal aanbieders voor Molsheim (Bas-Rhin) voor je op een rij gezet:

Reviews over Molsheim (Bas-Rhin)

Leuke uitvalsbasis voor een bezoek aan de Elzas

Elmer
    17-7-2012

Een leuke autentiek stadje zoals zovelen in de regio. Qua restaurants en uitgaat was er weinig tot niets te beleven.

De omgeving was erg leuk. Binnen 15min in Strassbourg binnen 50 min bij het Europa Park en 40 min van Riquewihe. Genoeg te doen in de buurt dus!

Gereisd met partner in juli 2012

Onbekend is onbemind

Carrette-Vermeire
    4-1-2009

Alhoewel vooral gebruikt als etappe of als basis voor streekverkenning heeft dit stadje heel wat te bieden op historisch vlak. Een stadswandeling (doenbaar op een halve dag, museumbezoek incluis) is een must. Onder de laat-middeleeuwse vleeshalle (grote markt) ligt een zeer goed, niet-prijzig restaurant met streekspecialiteiten (let wel op de Tarte ??? - dit is geen nagerecht maar een voorgerecht - ik kan er van meespreken - zeer lekker maar geen dessert en dit na een copieuse maaltijd!). Autoliefhebbers vinden er het Bugattimuseum, wijnliefhebbers de gebruikelijke wijnboeren en liefhebbers van oude architectuur de kerken, de omwalling, het oude klooster, de vroegere universiteit, de burgerwoningen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009
Molsheim (Bas-Rhin) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 9 reviews