Hotel Restaurant Valneige

Kleine hotelsWeer vandaag14°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Restaurant Valneige voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Restaurant Valneige in het Nederlands

Gezellig hotelletje in de Vogezen

Nico
5-8-2014

Hiotel restaurant Valneige ligt in het centrum van het dorp, net naast de busstop, dus heel gemakkelijk om te vinden. Ook als je met de auto komt is de paring net aan de overkant van de weg. Ik heb een nacht in dit hotel verbleven met vrienden. Spijtig genoeg kwamen we langs op de wekelijkse rustdag. Desalnietemin werden wij heel vriendelijk ontvangen. Kamers zijn een beetje ouerwets en stoffig, maar voor de prijs was het heel goed te doen. Een wat oudere man heeft de hele avond en de volgende morgen heel goed voor ons gezorgd. Wij waren dus met 5 de enigen in het hotel. Het avondeten was een plaatselijk gerecht van roadkill. Niet iederen vond het geweldig, maar ik kon het best smaken. Het ontbijt de volgende dag was heel uitgebreid met alles wat je je maar kan indenken. Als ik in de buurt ben, zou ik hier zeker terugkomen.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenHiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Restaurant Valneige in Mittlach (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Restaurant Valneige zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.