Hotel Le Mittelwihr

Hotel Le Mittelwihr
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Mittelwihr voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Mittelwihr in het Nederlands

Heerlijk hotel

Karin, Nederland
18-9-2011

Vanuit dit hotel is de Elzas prima te verkennen, gunstige ligging, prima kamers met airco.Minpunt is de douche, men moet eerst in bad stappen, voor ouderen niet echt handig, verder van alle comfort voorzien.

In het naast gelegen restaurant kan men uitstekend eten.Ook in de omliggende stadjes zijn goede eetgelegenheden.

aanrader

familie Cherlet-Bergmans
11-8-2010

typisch hotel uit de Elzas. Zeer proper, mooie kamers, badkamer alle comfort

restaurant naast het hotel is ook een aanrader. Prijzen middenklasse.

hotel ligt niet ver van de autobaan en is dus een goede locatie wanneer men van Italië komt en nog even wil uitrusten vooraleer door te rijden naar België.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Mittelwihr in Mittelwihr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Mittelwihr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Mittelwihr scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.