Reviews over Masevaux

mooie camping met vriendelijk personeel

Bart en Nelleke De Graaf,
    4-6-2017

Op deze camping gestaan op 3 en 4 juni. Mooie ruime plaatsen, prima sanitair. Zowel het afwaswater als het douchewater was prima van temperatuur. Ook als alles ingebruik was. Deze camping ligt op ca 17km van Ballon d'Alsace een mooi uitzichtpunt in de Elzas. De eerste 12km kun je op een voormalig treinspoor rijden(voie vertes), daarna via de gewone weg de rest. In de buurt vd camping zowel Umarkt als Le Clerck, verder voldoende bakkers en slagers in het dorp.

Gemoedelijke camping

M en N,
    22-8-2016

Wij zaten in een chalet, deze zijn nieuw sinds 2015. Wij zaten in een chalet voor minder-validen, leek mij heel praktisch voor personen in een rolstoel (brede oprijdgelegenheid om op de veranda te komen, ruime woonkamer, douche waar men in kan rijden met een rolstoel en met stoel, aangepast toilet en geen kastjes onder het aanrecht). Alles was netjes en schoon.

De camping is heel gemoedelijk en de eigenaren/beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In het hoogseizoen is er eens per week een avond met eten en muziek. Het gemeentelijk zwembad ligt direct naast de camping. Alleen een binnenbad, maar wel met een ligweide buiten, die bij mooi weer toegankelijk is. Centrum van het dorpje Masevaux (leuk) en Super U op loopafstand. Veel te doen en te zien in de omgeving (bergen, Colmar, Belfort). Aanrader dus.

Gastvrije en behulpzame eigenaren

Mieremet/ Gorter,
    19-4-2016

Uitstekende ontvangst door vriendelijke eigenaar. Bij tegenslag de volgende ochtend ( door enorme regenval niet meer zelfstandig weg kunnenen rijden met onze T5) in alle rust met behulp van tractor uit de problemen geholpen. Een aanrader zo vlak bij de ballon d'Alsace.

Schaduwrijke en overzichtelijke camping

Johan Veninga,
    13-7-2015

De camping is in maart overgenomen door een jong Frans stel. De naam is gewijzigd in 'les rives de la Doller'. De plaatsen zijn groot en er staan veel bomen. Het sanitair is iets verouderd, maar brandschoon en alles doet het goed. Gratis douches. Kleine speeltuin voor de kleinsten, gemeentelijk zwembad op loopafstand. Supermarkt op 500m. Kleine horecavoorziening op de camping waar je kunt eten en afhalen.

De ambiance op de camping is goed. Goede uitvalsbasis om te fietsen en wandelen! Wij komen zeker terug.

leuke rustige camping

Lex,
    21-8-2011

De camping is gelegen vlak naast het dorp Masevaux. De omgeving is mooi. De camping is erg rustig. Sanitair is zeer schoon met alles er op en er aan. Het naast gelegen zwembad mag door campinggasten gratis gebruikt worden. Het is een leuk (binnen)zwembad en heeft voldoende toezicht. Het personeel op de camping is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben hier op de heen- en terugreis naar de Alpen enkele dagen gestaan. Als we in de buurt zijn gaan we er weer naar toe. Voor kinderen is er met uitzondering van het zwembad niet zo heel veel te beleven. Let op, aan de westzijde van de camping loopt een weg waar je geluidshinder van zou kunnen hebben. Wij stonden aan de oostzijde en hadden er weinig last van.

Masevaux scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews