Hotel Balladins Strasbourg Lingolsheim

Hotel Info

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Balladins Strasbourg Lingolsheim

• 7Arianne Boele19-12-2007

Wij hebben hier overnacht op de terugreis vanuit Italie. Prima, voor 1 nachtje, en de prijs was helemaal voordelig, met z'n vijven waren we 75 euro kwijt. Ja, de kamers waren niet zo groot, maar wat geeft dat. In 2008 gaan we hier weer naar toe, op de heen en terugreis vanuit Italie.

• 6M. Gebbink16-08-2007

Wij hebben in 2006 op de terugreis vanuit Italie hier overnacht. De kamers zijn klein, maar de bedden waren schoon en de badkamer was uitstekend met een lidbad. Het ontbijt is in buffetvorm en was ruim voldoende. Mijn dochter heeft een uur gratis kunnen internetten. En wij hebben maar 39,-- euro betaald voor 3 personen incl. ontbijt!! Dus vind ik dat je niet te veel mág verwachten.

• 6Monica02-11-2006

Op de terugreis vanuit Italië dit hotel geprobeerd vanwege de prijs. 39,-- euro voor 3 pers. incl. ontbijt. O.K. de kamers zijn niet luxe, maar wat wil je voor die prijs. De kamers en bedden zijn klein, zeker voor 2 volw. en een tiener van 14. (Maar, zij kon wel in de receptie gratis op de computer op MSN). De badkamer was goed met bad/douche, toilet en wastafel. Alleen zonder douchegordijn zodat het water overal heen spat. Het ontbijt is in buffetvorm en is ruim voldoende. Er zijn geen liften, maar als je één overnachting maakt heb je geen zware koffers om te dragen. Ingolsheim ligt toch iets te ver uit de route vanuit Toscane, waar wij zaten in Italië, maar je zit de volgende ochtend zo in Duitsland via een mooie route en bent dus in een paar uur thuis.

• 2Fam4kids12-01-2006

Een hotel gelegen bij een klein industrieterrein met vrachtwagens. Het hotel ziet er aan de buitenkant nog aardig uit, binnen: vrij klein beneden, met slecht verlichte lange gangen boven. Geen lift!! (dus iedereen zeult zijn koffers zuchtend de lange trappen op in donkere gang!) en daarbij kregen we twee superslechte zolderkamertjes (piepklein!) met schuin dak voor 6 personen. Hierin stond in ieder twee bedden met nog net in een schuine hoek een bijzetbed gepropt. Alles niet geheel schoon, het schuine raam van 1 kamer sloot niet best. Piepkleine douche, waar een volwassene eigenlijk niet in past! Slechtste hotel wat we ooit hebben gehad. (En bij klagen kunnen er geen andere kamers worden gegeven "omdat dit de grootste kamers zouden zijn en in de andere beneden geen 3e bed kan worden bijgeplaatst" ) Dit hotel was echt een ramp.

Anders

0 tips over Hotel Balladins Strasbourg Lingolsheim