Camping Le Haut Koenigsbourg

Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Camping Le Haut Koenigsbourg
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Le Haut Koenigsbourg voor je op een rij gezet:

6 reviews over Camping Le Haut Koenigsbourg in het Nederlands

Fijne camping

D
27-7-2014

Mooie ligging aan de rand van het dorpje Liepvre. Je kunt vanuit de camping binnen 3 kwartier bij de meeste bezienswaardigheden en stadjes zijn. De plekken zijn ruim en hebben een mooi uitzicht. Op de camping zijn verschillende bomen die het sfeervol maken. Het sanitair is netjes en wordt vaak schoongemaakt. De eigenaar doet zijn zenuwachtige best en is vriendelijk. Zijn vrouw vond ik een chagerijn die geen woord Engels wil spreken of begrijpen. Ook doet ze niet haar best om je beste Frans te begrijpen. Het is een rustige camping. Overdag hoor je af en toe een hond blaffen en wat werkgeluiden. Savonds is het er muisstil. Een camping waar ik+ terug ga komen als ik daar in buurt wil zijn.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jul 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Gerard
9-7-2013

Eind juni/ begin juli 12 dagen op deze camping geweest. 's Morgens wakker worden door de vogels, mooie omgeving en zeer centraal voor uitstapjes in de Elzas. Mooie en ruime plaatsen, sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Vriendelijke, wat verlegen beheerders. Voor kleine kinderen is een kleine speeltuin. Verder tafeltennis, tafelvoetbal en jeu de boulebaan. Geen animatie, maar wel een camping waar je tot rust komt.

Gereisd Met partner in juni 2013

mooie camping

Kees Kievits
1-9-2012

Mooie schone rustige camping met heel veel bloemen. Min puntje geen zwembad. Sanitair is heel schoon. Grote kampeerplaatsen,en een vriendelijke Patron. Heel veel te zien,fietsen etc. in de omgeving. .

Gereisd Met partner in Tue Jul 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima en erg nette camping

Roel Prins
19-1-2011

Wij zijn in september 2010 twee weken op deze camping geweest. Erg naar onze zin gehad,vriendelijke campingbeheerder en de camping ligt in een mooie omgeving. Leuke gezellige plaatsjes, wandelmogelijkheden en aan de rand van het vriendelijke dorpje Liepvre. In de periode dat wij hier waren was er een aantal dagen de bekende patchwork/quilttentoonstelling. Heel gezellig en erg goed georganiseerd. De camping was tijdens die dagen gezellig vol.

Gereisd Met partner in Fri Sep 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Rustige en onderhouden camping!

marco
16-8-2008

Camping ligt in een klein dorpje in de Elzas. Camping gekozen vanwege nabijheid van Chateau Haut Koenigsbourg. Dit kasteel wilden wij geraag bezoeken. Eén nacht gebleven op de camping. Ondanks hoog-seizoen was het niet vol. Mooie plekken op gras en sanitair is ook in orde. De prijs van de camping is oke. De eigenaar is erg vriendelijk. Er stonden ook mensen met kinderen. Er waren speeltoestelen her en der op de camping aanwezig. Je kan er waarschijnlijk prachtig wandelen en fietsen. Een aanrader!

Gereisd Familie in juli 2008

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Haut Koenigsbourg in Lièpvre (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Haut Koenigsbourg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.