Vakantiepark

fijne vakantie gehad

mooie omgeving
10-8-2015
  • Activiteiten8

Bij aankomst was het even zoeken, er is namelijk geen receptie, en er staat niet duidelijk aangegeven waar je je melden moet. Uiteindelijk vonden we het juiste adres en werden we prima geholpen. De huisjes zijn van particuliere eigenaren dus de inrichting verschilt.

Ons huis was perfect (nr 22). Complete Ikea inrichting, maar alles was aanwezig, en ruim opgezet.

We zaten op een hoek, en dat was heerlijk qua ligging met een grote tuin, niet aan de drukke weg gelegen.

Er was een klein zwembad op het park, wat erg koud was, en een klein speeltuintje.

In de omgeving is genoeg te doen en in het hoogseizoen zijn er veel kinderen op het park.

Enige nadeel: de bedden in het huisje waren veel te zacht, beddengoed was wel aan vervanging toe en wij hadden een rat op zolder, erg gezellig!

Wij hebben een top vakantie gehad, en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Magnifique!

Wierdijk113
26-7-2015
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Een week in huisje 71 gezeten! Zeer mooi en riant huis. Van alle gemakken voorzien. Erg goede bedden. In de omgeving zeer veel te doen in zowel Frankrijk als Duitsland! Baden Baden en Strassbourg zeer mooie plaatsen. Rodelen(zomer) op de Mehliskopf, wandelen langs de Ligne Maginor, zwemmen in meer Fleckenstein, Chateau Fleckenstein,etc. Gehuurd via fam. Hoefs, zeer prettige mensen die je goed helpen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Even lekker weg....

yvorik
7-10-2011
  • Activiteiten8

Om gewoon even een paar dagen weg te zijn is het hier echt ideaal.

Na een prima ontvangst van de heer Henne Otto en partner (zouden niet misstaan in een VVV vestiging wat een informatie !!! ) een proma verblijf gehad in huisje 22. Binnen een minuut of 10 in de noordelijke elzas (Cleebourg) en na een wat langere maar prima rit genoten van plaatsjes als Ribeauville en een hoop plaatsen eindigend op ....heim :-)

Gereisd met partner in september 2011

Super huisje

Mariette
13-9-2011
  • Activiteiten8

Wij zijn in de eerste week van september 2011 een week in huisje nummer 64 geweest. Een prachtig huisje met een mooi uitzicht in een geweldige omgeving. Een goeie service en vriendelijke mensen. Het huisje is volledig compleet, met genoeg voorzieningen in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2011

Hoezo rustig? Doodstil!

L en H
7-7-2011
  • Onderkomen8

Het park is een groep meestal geschakelde huisjes en ligt tegen het gehucht Pfaffenbronn aan. Zo'n 50-60 huisjes, een klein zwembad en een schommel en wipkip. Niets meer en zeker niet minder. De huisjes worden veelal beheerd door wat ouderen die hier soms al jaren verblijven. Je moet mazzel met de inrichting hebben. Huisje nr 28 (beheerder de Nederlandse fam Otto) was prima voor elkaar, alles (en meer) zat erin. De badkamer kan wel een opknapbeurtje gebruiken, het kleine achtertuintje heeft weinig privé als ook de buurhuisjes bezet zijn. Er is een LCD-TV met schotel en één Nederlandse zender (BVN).

Voor de boodschappen moet je 7 km verderop naar Lembach of nog verder naar Woerth waar een grote Super U markt is, incl benzinepomp. Dus, doe je boodschappen als je er toch overdag op uittrekt.

Wij zaten er eind juni en toen was hooguit 1/3 deel bezet. Prima als je van rust houdt. Uit eten kan je in Pfaffenbronn en de nabije dorpen.

Gereisd met partner in juni 2011

Heerlijk rustige vakantie

CaroT
24-5-2011
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Heerlijk rustige vakantie gehad in een prachtige omgeving. Wij hadden huisje nr 85. Keuken was verouderd maar prima te gebruiken. Veel gewandeld en diverse wijncaves bezocht.

Kinderen hebben genoten van speeltuintje en zwembad. Ondanks dat er staat dat het zwembad verwarmd is vonden wij het nog erg fris!

Zolderetage matig. Heerlijke relaxfauteuils!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Wij eMailen Thea & Henne OTTO, altijd goed

Marius Hermes
5-9-2010
  • Activiteiten8

Een fantastisch dorp bij leuke, zéér vriendelijke beheerder

Fijn om te wandelen in glooiend gebied en culinair te genieten en : niet zo ver van huis. Hier moet je niet naar toe gaan en een disco of een zak friet verwachten, dan ben je verkeerd bezig. Hier vind je een heerlijke rustgevende omgeving en . . . openbaar je wensen zodat ze de juiste plek voor je vinden aan de bosrand of op het dorpsplein of langs de openbare weg ????? op dit 5 ha. grote terrein en ..... wat heb je aan een huis vol met kinderspul als je samen bent (als voorbeeld) of een 4pits kookplaat als je niet van plan bent om zelf te koken ?

Gereisd met partner in augustus 2010
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5

Het verblijf met twee kleine kinderen viel tegen. Het zwembad heeft geen ligstoelen of parasol, je mag er alleen zwemmen. De speeltuin is klein. Er waren geen andere kleine kinderen, dus speelkameraadjes waren er niet. Park heeft een open verbinding naar de weg. Ook het huisje was niet geschikt voor kleine guppen. Teveel stof, gevaarlijke trappen en de zolder is op warme dagen bloedheet. De omgeving is erg mooi, vooral voor wandelaars en niet toeristisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Voor de natuurliefhebber die van rust houdt.

E.J. van Wijk
8-8-2010
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Mooi gelegen park, enorm uitzicht tenzij je aan de weg zit. Zwembad was koud en niet al te groot, speeltuin leuk voor de kinderen.

Huisjes zijn van hout en krakerig, vooral op zolder was het niet goed vertoeven voor de kids, het stonk en was er zeer warm. Keukenapparatuur is verouderd en bij aankomst deden oventje en koffiezetapparaat het niet, heer Otto heeft de problemen opgelost. De lekkage van het dak na een enorme hoosbui was echter op dat moment niet repareerbaar.

Omgeving is mooi, de dorpjes echt in de Elzas stijl en er is genoeg te doen in de buurt als het weer een beetje mee zit. Geen winkeltjes in het park; broodjes halen in Lembach en voor boodschappen moet je een half uurtje rijden. Overdag is het park zeer rustig, iedereen trekt erop uit. Tijdens ons verblijf helaas weinig kinderen onder de tien jaar. Veel ouderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Heerlijke plek, neit te ver weg

kurris
21-1-2010
  • Activiteiten8

Al diverse keren bezochten wij deze huisjes (verschillende huisjes gehad op dit parkje). Het is er erg fijn. Rustig, schitterende ligging. Zwembadje erbij, tennisbaan. Lekkere restaurants en ook Wissembourgh is leuk. Aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2008

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Residences des Chataigniers in Lembach (Bas Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Residences des Chataigniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.