Camping Municipal du Hohwald

2 reviews over Camping Municipal du Hohwald in het Nederlands

Rustige camping langs de GR5

eijkemier
13-8-2011

Heerlijk rustige camping met veel vaste plaatsen die door de week nauwelijks "bewoont" zijn. De plaatsen lopen veelal schuin, wat het goed opzetten van de tent en het maken van een goede slaapplek bemoeilijkt. Sanitair deels vernieuwd, deels verouderd. De wc's zijn vrij oud en lekken. Douches zeer goed, lekker warm met een goede straal. Trekker om even uit te drogen zou handig zijn. Goede uitvalsplek voor wandelaars en mountainbikers. Diverse routes in de buurt. Echter niet altijd even goed bewegwijzerd (neem een wandelkaart mee, dan vind je je weg wel weer)

Gereisd Met partner in augustus 2011
2006

een rustig gelegen camping

Luc
26-9-2006

een rustig gelegen camping. Geen animatie. Ideaal voor wandelaars. De GR5 loopt langs de ingang.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresRue du Herrenhaus 67140
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+33 388083090

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal du Hohwald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Hohwald in Le Hohwald (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Hohwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.