Hotel La Petite Auberge

Hotel La Petite Auberge

We hebben een aantal aanbieders voor La Petite Auberge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Petite Auberge in het Nederlands

oud hotel in le Hohwald

els
3-9-2009

Oud hotel, geschikt voor wandelaars. In het oude gedeelte enkele kamers, er worden ook kamers verkocht. Aan de overkant van het hotel is een dependence, die is aanmerkelijk beter,mooie kamers, ook geen geluidsoverlast van verkeer. Uitstekend ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Petite Auberge in Le Hohwald (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Petite Auberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Petite Auberge scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.