Hotel Le Bouton d'Or

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bouton d'Or voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Bouton d'Or in het Nederlands

Klein culinair pareltje in de Vogezen!

edo-iilse
28-7-2015

Voor een nachtje geboekt omdat we in de buurt van Sainte-Marie-Aux-Mines wilden zijn. Gekozen op prijs en hoge beoordeling op touroperator. Overtrof onze verwachtingen!

Rustig hotelletje, niet teveel kamers. Onze kamer niet echt groot en sanitair niet het nieuwste maar zeker voldoende.

Wat dit hotel bijzonder maakt is allereerst de ligging. Schitterend gelegen aan het einde van een bergweggetje met fantastisch uitzicht over de heuvels. Er zijn prachtige sauna's in de winter zou dit ook wel eens een topper kunnen zijn.

Het andere is het restaurant. We hebben echt zalig gegeten, en ook bijzonder. Absolute aanrader al vond ik een mierzoete Pinot Gris wel apart. Leek wel dessert wijn. Mocht de pret niet drukken. Heerlijk genoten buiten op het terras en ons zoontje van 2,5 jaar holde heerlijk heen en weer tussen weiland en parkeerterrein. Voor langer verblijf met kleine kinderen niet erg aan te raden maar nachtje kan prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Bouton d'Or in Lapoutroie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Bouton d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Bouton d'Or scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.