Reviews over Lapoutroie

Klein culinair pareltje in de Vogezen!

edo-iilse,
    28-7-2015

Voor een nachtje geboekt omdat we in de buurt van Sainte-Marie-Aux-Mines wilden zijn. Gekozen op prijs en hoge beoordeling op touroperator. Overtrof onze verwachtingen!

Rustig hotelletje, niet teveel kamers. Onze kamer niet echt groot en sanitair niet het nieuwste maar zeker voldoende.

Wat dit hotel bijzonder maakt is allereerst de ligging. Schitterend gelegen aan het einde van een bergweggetje met fantastisch uitzicht over de heuvels. Er zijn prachtige sauna's in de winter zou dit ook wel eens een topper kunnen zijn.

Het andere is het restaurant. We hebben echt zalig gegeten, en ook bijzonder. Absolute aanrader al vond ik een mierzoete Pinot Gris wel apart. Leek wel dessert wijn. Mocht de pret niet drukken. Heerlijk genoten buiten op het terras en ons zoontje van 2,5 jaar holde heerlijk heen en weer tussen weiland en parkeerterrein. Voor langer verblijf met kleine kinderen niet erg aan te raden maar nachtje kan prima!

Prachtig panorama en zeer lekkere keuken

Aline en Jos GEENS,
    11-9-2013

Zijn terug van 3 overnachtingen in hotel Les Alisiers. Zeer vriendelijk onthaal,

vriendelijk personeel en heel goede bediening in restaurant.

Zeer lekker eten met streekproducten klaar gemaakt dankzij Matthias en

zijn ploeg!

Ruime kamer. Hotel is prachtig gelegen in een zeer kalme omgeving,voor

wie van rust houdt. Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar!

Lapoutroie scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews