Camping Municipal des 2 Hohnack

Camping Info

Meer campinginfo

1 review over Camping Municipal des 2 Hohnack

• 7Sandra16-08-2011

Rustige camping met alle vrijheid

Camping Municipal des 2 Hohnack in Labaroche is een camping waar je rust vindt. Er zijn geen genummerde plaatsen als je geen electriciteit nodig hebt. Zoek een plek in de enorme bergwei. Ideaal voor rustzoekers. Het gras is lang. Dat is wat minder want vochtig 's ochtends. Prachtige wandelgebieden in de buurt. Maar op een steenworp ook fantastisch mooie dorpjes in het wijngebied. En dicht bij het mooie Colmar. Dus ideale ligging. Het Engels van de beheerder mag geen naam hebben maar met Duits redt hij het wel. En het is een zeer aardig persoon. Er kan op de camping prima gegeten en gedronken worden. En anders in de omliggende dorpen. Voor de kids is er een schommel, wip en pingpong tafel. Het sanitair is deels ouderwets maar keurig schoon. De douche is vernieuwd en heerlijk! Kortom een camping voor natuur liefhebbers die niet op zoek zijn naar veel voorzieningen en zeker geen luxe. Maar het is er ongedwongen zoals je weinig meer ziet op campings.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair