Hotel Le Lion d'Or ***

Weer vandaag4°-4°

7 reviews over Hotel Le Lion d'Or in het Nederlands

Het is een super hotel

L vd west, 10-10-2017

Hotel au lion dor is zeker een aanraader alles was top personeel was zeer vriendelijk en behulpzaaam kamers waren super eten was ook zeer lekker en genoeg en ze spraken drie talen 👍👌

Prachtig gelegen hotel aan vallei in mooi dorp

Bert & Linda, 23-6-2015

Zeer vriendelijk personeel (heel veel dank aan de oudere dame die ons 's ochtends bediende aan het ontbijt!), héérlijk eten in mooie eetzaal (prachtig uitzicht op vallei!). Klein minpuntje maar voor ons geen probleem; verouderde badkamer met klein (zit-)bad en meubilair verouderd.

Rust en natuur

Hilde Lebrun, 26-2-2010

Zijn er in de herfstvakantie geweest voor 2 nachten. Een gastronomisch weekend.

Het eten was zeer lekker. We waren er met 2 kinderen van 6 jaar en speciaal voor hen hebben ze een andere maaltijd klaargemaakt.

Ontbijt was minder, maar genoeg.

Kamer was fantastisch. Ongelofelijke douchekamer!! en de bedden waren TOP!

Het is een klein dorpje aan de voet van het vogezenpark. Je kan er superwandelingen maken. Echt de moeite.

Er is ook een klein kasteeltje.

In het dorpje is het heel rustig en er valt niet veel te beleven. Prima wie op zoek is naar rust en natuur.

prima hotel, aanrader

jean en nicky, 19-11-2009

Hotel met lekkere keuken en goed ontbijt. Rustig gelegen echter neem een kamer aan de tuinkant zodat je geen last hebt van verkeer. Ideaal gebied voor wandelaars.

We hebben hier genoten (ondanks het slechte weer) en komen zeker nog terug.

Leuk hotelletje

Edwin Claes, 9-12-2008

Gezellig hotel, vriendelijk personeel, gelegen in een klein dorpje.

In het dorp is wel weinig tot niets te beleven, dus ideaal voor een rustige vakantie.

Heel rustig gelegen hotel met mooi zicht op vallei en kasteel - het eten was zeer goed en ze hebben een mooie wijnkaart. Ontbijt was dik in orde. Personeel en uitbaatster heel vriendelijk; we gaan er zeker terug komen

Fantastisch hotel

Bea , 3-4-2007

Fantastisch hotel. Wij logeerden in een kamer langs de achterzijde van het hotel met zicht op de vallei. Mooie verzorgde kamer. Personeel heel vriendelijk. Goede bediening en lekker eten(ingeval je iets niet lust van het menu, geen probleem om iets anders in de plaats te krijgen. Uitstekende prijs/kwaliteit. Een absolute aanrader.

Bea

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lion d'Or voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Lion d'Or in La Petite Pierre (Bas Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Lion d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Lion d'Or scoort een 8.25 uit 10 op basis van 8 reviews.