Vakantiehuis Les Mini-Suites Le Reve

1 review over Vakantiehuis Les Mini-Suites Le Reve in het Nederlands

Fantastische Plek !

RIDDER
30-10-2016

Fantastisch hotel, met een uitstekende service, eten,supervriendelijke onthaal,en personeel.

De tarieven zijn wellicht niet echt laag, maar je krijgt er dan ook wat voor. De kwaliteit vind je tot in de details terug.

Een dikke proficiat voor M. MEYER en het ganse team.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Mini-Suites Le Reve in Kirrwiller-Bosselshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Mini-Suites Le Reve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.