Hotel Roi Soleil Mulhouse-Kingersheim

Hotel Roi Soleil Mulhouse-Kingersheim

We hebben een aantal aanbieders voor Roi Soleil Mulhouse-Kingersheim voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Roi Soleil Mulhouse-Kingersheim in het Nederlands

gelukkig maar voor 1 nacht

Fritsl.
21-9-2016

Een kamer geschikt voor 1 persoon met een tweepersoonsbed erin. erg krap dus.

ontbijt was redelijk

Geen aanrader.

Rob
14-9-2016

Absoluut geen aanrader als je ook wilt eten in de buurt, op zaterdagavond waren alle (2) restaurants complet...... Alleen voor de overnachting is het wel te doen.

Prima hotel voor onderweg

P. Honing
20-8-2016

Prima stopplaats op wegnaar het zuiden

Fantastische plek

arnold stam
3-7-2016

Vriendelijk personeel de kamers voldoen aan onze wensen prijs /kamer komt overeen prima ontbijt alles is schoon

Gewoon simpel

Irene
2-9-2011

Deze hotel van 2 sterren was echt te doen!

We waren met zijn vieren en hebben 1 nachtje geslapen voor op heenweg naar Italie. We reden via Europese snelweg Duitsland naar Basel. Het was slechts kwartiertje van de Europese snelweg af.

Prima geslapen, prima badkamer en ontbijt was ook prima, niet erg uitgebreid maar wel genoeg eten aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roi Soleil Mulhouse-Kingersheim in Kingersheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roi Soleil Mulhouse-Kingersheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.