Hotel F1 Mulhouse Nord Kingersheim

Hotel F1 Mulhouse Nord Kingersheim

Weer vandaag13°-3°
2,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor F1 Mulhouse Nord Kingersheim voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel F1 Mulhouse Nord Kingersheim in het Nederlands

Spartaans

PaulienB
6-9-2016

Met partner, twee jonge kinderen en twee 'oude' kinderen twee kamers. Die waren klein, zoals verwacht, maar op zich wel afdoend. De bedden zijn voorzien van een flinterdun matrasje en moesten we bovendien zelf opdekken. Handdoeken moesten we zelf gaan halen bij de niet-Engelssprekende medewerker. De wc's en douches waren 's avonds nog schoon, maar de volgende dag kwamen er een aantal daklozen (?) het hotel binnen en tegen de middag was het sanitair niet zuiver meer. Het ontbijt bevatte onder meer met water aangelengd sinaasappelsap en automatenkoffie. Ik ben kortom zelfs van F1 hotels wel beter gewend.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Blijf hier weg! Bedwantsen!

R.K.
6-10-2014

Op 31 Augustus verbleven wij in dit hotel. Ondanks dat het sanitair erg vies was, het personeel ronduit onvriendelijk en allerlei ongure types rondliepen,, besloten we toch te overnachten omdat we erg vermoeid waren.Toen ik 's nacht het toilet had bezocht, vond ik een bedwants in mijn bed! We hebben onmiddellijk alles ingepakt in plastic zakken om thuis te kunnen ontsmetten en zijn vertrokken. Het personeel ontkende (zonder zelf te komen kijken) dat er bedwantsen waren en weigerde ons ook maar op enige manier te helpen.

De volgende dag gemeld bij Accor Customer Service maar werd zeer traag en ontkennend gereageerd. Nooit meer een hotel uit de Accor groep voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Vreselijk!!

Fam.Nieuwenhuize
13-8-2014

We hebben al meerdere keren in een F1 hotel overnacht (ook met een baby) en dat was altijd prima, maar dit was echt vreselijk!! Ontvangst was in onze ogen een beetje vreemd. Kamer was vies, goor en het stonk :( Raam was kapot. Wasbak kwam een paar keer op, brr.... 's Avonds was het vreselijk lang een takke-herrie (sorry voor de benaming, maar het was ECHT zo). We waren blij dat we er geen ontbijt bij gedaan hadden en zijn vroeg in de morgen weer met een vaart vertrokken. Dit nooooooit meer!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel F1 Mulhouse Nord Kingersheim in Kingersheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel F1 Mulhouse Nord Kingersheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.