Hotel Hostellerie Schwendi

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Schwendi voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Hostellerie Schwendi in het Nederlands

Marianne, 7-10-2015

Rechtstreeks geboekt, tevens voor restaurant. Wij waren met 6 personen, 3 kamers. Allemaal heel gezellig ingericht. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Ontbijt prima.

Wifi werkte goed, wel wat ingewikkeld met inloggen.

Het is een klein dorpje, maar ligging is heel centraal in de Elzas. Wij waren hier voor de 2e keer

en gaan zeker nog terug.

leuk dorp, maar n iets te beleven

tjeu claase, 10-10-2013

Kamers vallen 'n beetje tegen, maar het eten is werkelijk voortreffelijk.

Het geheel is wel enigszins prijzig.

Geweldig

Aniane, 21-8-2011

Wij hadden kamer 17, een nette kamer en ruim genoeg voor 4 personen. Nette, ruime badkamer. Kamer was wel helemaal boven gelegen en had geen vluchtmogelijkheid bij brand (niet een erg veilig gevoel). Parkeren kan op eigen terrein, dat 's nachts op slot gaat, maar het aantal plaatsen is beperkt.

Restaurant is geweldig. Voor Franse begrippen wel prijzig (€ 30 voor een 3-gangen keuzemenu), maar echt meer dan perfect. Ook voor kinderen genoeg keuze.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Wij zijn er nu 2x voor 1 nacht geweest, op doorreis naar Wallis. Hiervoor is het heel gunstig gelegen, op geen 10km van de doorgaande weg.

Het hotel ligt heel rustig, midden in het dorp. Het dorp biedt verder niet veel.

Een echte aanrader!

Viel tegen

Fam Bouman, 8-9-2010

Wij hadden kamer 23, één van de duurdere kamers van het hotel (categorie D). Kamer geboekt via de site van het hotel. Erg donkere kamer (te weinig daglicht door kleine ramen die uitkeken op een muur). Een balkonnetje waar je totaal geen privacy had. Matrassen met springveren ipv pocketvering. Je voelde de veren.

Mooie badkamer. Zijkanten ligbad erg hoog waardoor het moeilijk was erin / eruit te stappen.

Restaurant alleen exclusieve dure gerechten. Wij hebben diverse dagen elders gegeten bijv in Kaysersberg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Schwendi in Kientzheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Schwendi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostellerie Schwendi scoort een 8.38 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: