Reviews over Jungholtz

prachtig hotel

geertjep,
    24-8-2010

mooi gelegen, heerlijke sauna!

In restaurant net voor het hotel heerlijk eten!

Luxe Wellness resort

henk,
    6-8-2010

Prachtig hotel met uitstekende sauna en zwembad voorzieningen. Heerlijk na een dagje uit om nog even te relaxen. Lijkt mij ideaal voor een huwelijksvakantie. De kamers in het bijgebouw waren niet heel kostbaar via de reserveringssite. Leuke inrichting maar niet groot. Het diner is kostbaar maar uitstekend (standaard menu €59/couvert excl. drank, ontbijt €23 pp). Het nabij gelegen restaurant bij de Abdij (zelfde eigenaar) is goed en leuk en kostte ons € 40 pp incl. drank). Paar leuke dagen daar gehad. Jammer dat het allemaal wat steriel en zakelijk overkomt, mag van mij wat warmer in de omgang. Komt wellicht ook omdat wij niet best Frans spreken.