Reviews over Ittlenheim / Neugartheim

sprookjesachtig mooi, heerlijk eten

Fam. met twee jongens,
    26-5-2011

La Ferme de Marie-Hélène is een pareltje in de Elzas. Het is een prachtig vakwerkhuis met oude houten trappen en hoekjes met boerenantiek, met ruime kamers en een fantastische keuken. De gastvrouw spreekt Nederlands, Engels, Duits en Frans. Ze is goed op de hoogte van de activiteiten die er in de buurt te doen zijn en wil ook wel voor je bellen als je Frans niet zo goed is dat je het zelf kunt regelen. Wij hadden een 4-pers suite. Die bestond uit een eigen halletje met bank en stoel, een gang met twee tweepersoonskamers (1x tweepers bed, 1x twee éénpers. bedden) een ruime badkamer en een apart toilet. Een zee van ruimte dus. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, met verschillende soorten brood, beleg, muesli, fruit, melk, chocolademelk, koffie, thee. Het avondeten is bijzonder goed. We zijn er twee nachten geweest, en komen zeker nog eens terug.