Hotel Alsace

We hebben een aantal aanbieders voor Alsace voor je op een rij gezet:

Kras
Kras

1 review over Hotel Alsace in het Nederlands

gunstig ligging tov straatsburg, vogezen e.a.

ronald
13-9-2011

Hotel d'Alsace ligt gunstig, werd gewerkt aan verbouwing dus al vroeg herrie bij kamer aan voorkant! Kamer/badkamer schoon , netjes, voldoende ruim, ontbijt goed kan ook op terras, eigen parking. Tegenover hotel italiaans restaurant la table dÍlle, uitstekende aanrader, niet duur!

Gereisd Met partner in september 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alsace in Illkirch-Graffenstaden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alsace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.