Hotel Sud

Kleine hotelsWeer vandaag31°14°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sud voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sud in het Nederlands

Prima hotel

chantal vermeulen
14-7-2014

Wij hebben het Sud hotel geboekt om Europapark (wat een echte aanrader is) te bezoeken. Netjes en schoon hotel, vlak bij de snelweg. Europapark is 45 min rijden maar mooie route (als je kiest voor de kortste route ga je met een pondje, de moeite waard). Ontbijt hebben wij onderweg bij een bakkertje gedaan, voor 4 euro de lekkerste broodjes! Kamers zijn netjes maar eenvoudig. Mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In Huttenheim en omgeving is niet veel te beleven, ook niet veel restaurantjes (tip eet iets in Rust, omgeving Europapark)

Gereisd Met partner in juli 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• Adresrue 1er Décembre 67230(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sud in Huttenheim (Bas Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.