Hotel Husseren Les Chateaux

Kleine hotelsWeer vandaag13°4°
Hotel Husseren Les Chateaux
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Husseren Les Chateaux voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Husseren Les Chateaux in het Nederlands

Ons fantastische vriendenhotel

Aad Koedijk
7-12-2017

Het hotel is prachtig, comfortabel en in goede staat en met een fantastische ligging.

Belangrijk usp is natuurlijk dat het van vrienden van ons is.

Het hotel is luxueus, zeer proper, heeft comfortabele kamers, en bovenal is er een geweldige keuken en de "friendly personal touch".

Vriendelijkheid en klantgerichtheid en de geweldige keuken zijn de dingen die het verschil maken!

Top !

Georges Vael
14-6-2016

Wij hebben hiee drie zeer aangename dagen doorgebracht.

Zeer goede ligging t.o.v. Colmar en Münster en de omliggende wijndorpen. Perfecte, rustige locatie in de bossen en tegen de helling ('s avonds fluitende vogeltjes). Ruime kaner met ruim balkon (wij hadden de kammer met twee levels (slaapkamer boven). Eigenaren en de hele staf zijn zeer aardig en voorkomend.

Mooie plek!

Maatje
6-5-2010

Het hotel staat in de bossen op een heuvel zodat je een prachtig uitzicht hebt over het dal. De kamers zijn wat gedateerd, maar prima in orde. Wij vonden het vooral prettig dat er een bankje stond. Het personeel was erg aardig.

We hebben alle avonden in het restaurant gegeten. Alles smaakte prima en de prijs is prima voor wat je krijgt. Vanuit het hotel kun je zo het bos in wandelen. Een prettige plek om vakantie te vieren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Husseren Les Chateaux in Husseren-les-Châteaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Husseren Les Chateaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.