Reviews over Heimersdorf

Verbijstering

Jan van Iersel,
    27-5-2009

We zijn op deze camping verzeild omdat onze geplande camping nog niet open was. Mijn eerste indruk kan je met een woord omschrijven:verbijstering! ---- Camping was voornamelijk bedoeld voor mensen met een jaarplaats. Verbazingwekkend!!! Caravans met de meest creatieve aanbouwsels! Sommige wat primitief maar andere getuigden van een behoorlijk inventieve geest. De meest absurde bestond uit een caravan met een houten aanbouwsel met daarvoor weer een enorme voortent en daarachter stond ook nog eens een enorme partytent. In oppervlakte zo ongeveer als ons appartement. ---- De plekken die beschikbaar waren voor passanten waren prima! Voor de rest zag de camping eruit als een grote tuin: prachtige bloemen, heesters en grandioze bomen. ---- Het sanitair? Mwah, wat moet ik daar over vermelden? De oude hurktoiletten waren gedegradeerd tot het pissoir voor de heren. Een douche (met munten!!!!) was verbazingwekkend modern. De toiletten waren superschoon maar wat oud en versleten.

Heimersdorf scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews