Hotel Europe

Hotel Europe
6,8

6 reviews over Hotel Europe in het Nederlands

Impossible de réserver en soirée étape

christian
2-10-2017

Impossible de réserver en soirée étape.

Il faut réserver longtemps à l'avance

Très dommage

Repas du soir excellent

Déçu par la literie et le petit déjeuner

Chambres en réfection et hotel complet, j'ai dû me contenter d'une chambre mansardée. Mais l'accueil et le peofessionnalisme du personnel est exemplaire.

HotelSpecials.nl

tres bruillant ( travaux sur le derriere du batiment et dans l'hotel) impossible de se reposer le matin

piscine inutilisable durant les plus grosses chaleurs de l'annee.

globalement bien

restau bon mais cher

petit dejeuner à améliorer

accueil H24 très appréciable

les employés sont globalement jeunes dynamiques et aimables

Goede kamers, maar geen aanrader

RJ_V
                      16-3-2017

Hotel Europa heeft prima kamers. De kamers zijn ruim genoeg (voor twee personen) en de bedden die er staan liggen goed. Het balkon bij de kamer is ruim. Daar waar de kamers goed zijn, valt het ontbijt vies tegen. Het ontbijt is zoals je zou verwachten van een hotel, totdat je te horen krijgt dat je als persoon enkel mag consumeren van een andere ontbijttafel. De mogelijkheden die je hier krijgt zijn ontzettend beperkt, je kunt enkel wat stokbrood met pasta eten. De service laat hierdoor flink wat te wensen over.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europe in Haguenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europe scoort een 6.83 uit 10 op basis van 6 reviews.