Hotel Europe

KinderhotelWeer vandaag22°8°
Hotel Europe
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Europe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Europe in het Nederlands

Met vrienden

Goede kamers, maar geen aanrader

RJ_V
16-3-2017

Hotel Europa heeft prima kamers. De kamers zijn ruim genoeg (voor twee personen) en de bedden die er staan liggen goed. Het balkon bij de kamer is ruim. Daar waar de kamers goed zijn, valt het ontbijt vies tegen. Het ontbijt is zoals je zou verwachten van een hotel, totdat je te horen krijgt dat je als persoon enkel mag consumeren van een andere ontbijttafel. De mogelijkheden die je hier krijgt zijn ontzettend beperkt, je kunt enkel wat stokbrood met pasta eten. De service laat hierdoor flink wat te wensen over.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europe in Haguenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.