Hotel Jenny

5 reviews over Hotel Jenny in het Nederlands

Mooi gerenoveerd hotel

Fam Bakker
4-8-2016

Mooie nieuwe kamers en receptie en ontbijt ruimte, super met kinderen geweest . Dubbele kamer met tussendeuren, ideaal. Ontbijt was uitgebreid Hotel word gerenoveerd. Hier geen last van gehad. We waren juist onder de indruk hoe mooi het was en word.
We gaan hIer zeker vaker heen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Niet weer

Familie Oud
30-7-2016

Als doorreishotel geboekt voor een gezin voor 138 euro inclusief ontbijt. Goede beoordelingen, maar allesbehalve terecht: - vergane glorie: oud bouwval, interieur valt bijna uit elkaar, smoezelige algemene ruimtes en badkamer. - zwembad waarvan de tegels open liggen, vieze vloer en allesbehalve aangenaam om te verblijven. Was ook net opnieuw gevuld, de slangen lagen er nog. - ontbijt pas vanaf half 8 (elke dag!) uitchecken wel vanaf 7. - restaurant dicht (huh?) - verbouwing aan de gang (niet gemeld, wel hard nodig maar nog flink wat werk!) - geen airco of goede ventilatie, met 30 graden hapten we als goudvissen naar adem.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

ideaal gelegen doorreishotel

Christiaan
15-8-2013

ideaal gelegen doorreishotel op een boogscheut van de grote snelwegen en toch rustig in het groen

Gereisd Met partner in juli 2013

2008

Sfeervol ingericht hotel

Zandboer
20-10-2008

Uitgebreid ontbijtbuffet, wij hadden een familiekamer geboekt, ruime kamer, met bad, apart toilet, schone kamer. Rustig gelegen. Het is een klein plaatsje dus neem een gedetailleerde kaart mee of een goed navigatiesysteem. Hotel zeker aan te bevelen.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijk hotel

Hans
10-9-2008

Na even aandringen spreekt de eigenaar achter de receptie prima Engels en zijn vrouw is vloeiend in die taal. Jenny ligt echt naast Basel (handig voor een doorreis richting Italie. Kamers zijn redelijk ruim en schoon. Klein binnenzwembad. Diners zijn bescheiden maar niet slecht, ontbijtbuffet (inclusief) is geweldig. Verse jus, espresso uit een fraaie machine: onbeperkt en zelf persen en tappen.

Gereisd Familie in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jenny in Hagenthal-le-Bas (bij Basel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jenny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.