Reviews over Hagenthal-le-Bas (bij Basel)

Mooi gerenoveerd hotel

Fam Bakker,
    4-8-2016

Mooie nieuwe kamers en receptie en ontbijt ruimte, super met kinderen geweest .

Dubbele kamer met tussendeuren, ideaal.

Ontbijt was uitgebreid

Hotel word gerenoveerd. Hier geen last van gehad.

We waren juist onder de indruk hoe mooi het was en word.

We gaan hIer zeker vaker heen!

ideaal gelegen doorreishotel

Christiaan,
    15-8-2013

ideaal gelegen doorreishotel op een boogscheut van de grote snelwegen en toch rustig in het groen

Sfeervol ingericht hotel

Zandboer,
    20-10-2008

Uitgebreid ontbijtbuffet, wij hadden een familiekamer geboekt, ruime kamer, met bad, apart toilet, schone kamer. Rustig gelegen.

Het is een klein plaatsje dus neem een gedetailleerde kaart mee of een goed navigatiesysteem. Hotel zeker aan te bevelen.

Vriendelijk hotel

Hans,
    10-9-2008

Na even aandringen spreekt de eigenaar achter de receptie prima Engels en zijn vrouw is vloeiend in die taal. Jenny ligt echt naast Basel (handig voor een doorreis richting Italie. Kamers zijn redelijk ruim en schoon. Klein binnenzwembad. Diners zijn bescheiden maar niet slecht, ontbijtbuffet (inclusief) is geweldig. Verse jus, espresso uit een fraaie machine: onbeperkt en zelf persen en tappen.

Hagenthal-le-Bas (bij Basel) scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews