Camping Beau Rivage

11 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Gezellige camping

Nettie
19-8-2018

Het is een geweldige camping klein schalig zeer vriendelijke beheerder en zijn vrouw. Komen hier al jaren. Loop afstand naar Münster. De hectische wereld gaat hier heerlijk aan je voorbij.

Fantastisch!

A. Bakker
14-8-2018

We kwamen er toevallig langs op de fiets - wat een geluk - een enorm leuke camping - ruime plaatsen, veel schaduw, relaxte eigenaren, mix Fransen en buitenlanders, eenvoudig maar prima sanitair, leuk langs riviertje, vlakbij Münster en supermarkt. Goede uitvalsbasis van Petit Ballon en andere mooie fiets- en wandeltochten. Aanrader.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

relaxte eenvoudige camping in mooie omgeving

ruma2552
23-9-2011

Een gewone camping zonder toeters en bellen, maar wel een waar je ontspannen kan kamperen in een mooie omgeving tegen een schappelijk tarief. Vriendelijke leiding, je kan ook in het Duits terecht. Gunsbach is het dorp van Albert Schweitzer en dat laten ze ook weten. Bezoek het standbeeld, Albert zit een beetje verstopt maar daar kan hij beter filosoferen. Mooi wandelen (petit) Hohneck en Petit Ballon.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Een rustige camping, ook in het hoogseizoen Vriendelijk op

Dick Smit
20-5-2008

Een rustige camping, ook in het hoogseizoen Vriendelijk eigenaars echtpaar. S'morgens vers brood op de camping.Zeer gunstig gelegen voor fiets,wandel en autotochten in de Elzas en de Vogezen. Grote supermarkt op 2 km afstand, goed restaurant in Gunsbach, meerdere restaurants in Munster.Mooi openbaar zwembad in Munster.We komen hier al jaren, zowel voor langere vakanties als op doorreis.

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Mijn vrouw en ik zijn vaste bezoekers van deze camping, 20

Johan Zwanepol
4-7-2007

Mijn vrouw en ik zijn vaste bezoekers van deze camping, reeds meer dan 20 jaar. Elke zomer brengen wij hier onze vakantie door. Gunsbach ligt zeer centraal t.o.v. de Vogezen en de steden Colmar, Strassbourg, Freiburg en Basel. Voor kinderen is er een prachtig gemeentelijk zwembad op 2 km afstand.

Gereisd Anders in Wed Jul 04 2007 16:43:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We komen reeds vele jaren op deze camping voor een of op

Dick Smit
1-7-2007

We komen reeds vele jaren op deze camping voor een volledige vakantie of op doorreis van en naar een andere bestemming. Het is een rustige camping met ruime plaatsen en een vriendelijk beheerders echtpaar Guy en Nadine het sanitair is sober maar schoon, in de omgeving kan men goed wandelen en fietsen er is een grote supermarkt korte afstand, een goed restaurant in het dorp, Albert Schweitzer heeft in Gunsbach gewoond zijn huis staat er nog en is een museum

Gereisd Met partner in juni 2007

2006

zijn er weer geweest van 26/08 tem 03/09,zééééér goed die

Ronaldo
19-9-2006

zijn er weer geweest van 26/08 tem 03/09,zééééér rustig,ruime plaatsen,meestal goed weer(de dreigende wolken die van Vogezen komen,waaien uiteen),sanitair sober maar ok,gunstig gelegen om met de fiets of auto de omgeving te verkennen,(op fietsafstand van Munster en Colmar).goedkoper dan CampingCheque.

Gereisd Anders in Tue Sep 19 2006 16:49:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een eenvoudige rustige camping

Marion Kramer
11-8-2006

Een eenvoudige rustige camping. De omgevig is prachtig. In de omgeving kan je heerlijk wandelen. Elke dag vers stokbrood op de camping en een supermarkt om 2 km afstand. Schilderachtige dorpjes in de omgeving.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sober maar prima bestemming om te fietsen

Dick Vuijk
24-7-2006

sober maar prima bestemming om te fietsen. gastvrije eigenaar, ruime plaatsen. prima uitvalsbasis. 2 maal geweest en volgende fietsvakantie keren we hoogstwaarschijnlijk weer terug.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sobere camping, heerlijk gelegen aan een riviertje

s de vries
16-7-2006

sobere camping, heerlijk gelegen aan een riviertje. goedkoop, sanitair heel eenvoudig, ruime plekken. prachtig wandelgebied. om te onthouden.

Gereisd Familie in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Beau Rivage

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Gunsbach (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.