Reviews over Gunsbach (Haut-Rhin)

Gezellige camping

Nettie,
    19-8-2018

Het is een geweldige camping klein schalig zeer vriendelijke beheerder en zijn vrouw.

Komen hier al jaren. Loop afstand naar Münster. De hectische wereld gaat hier heerlijk aan je voorbij.

Fantastisch!

A. Bakker,
    14-8-2018

We kwamen er toevallig langs op de fiets - wat een geluk - een enorm leuke camping - ruime plaatsen, veel schaduw, relaxte eigenaren, mix Fransen en buitenlanders, eenvoudig maar prima sanitair, leuk langs riviertje, vlakbij Münster en supermarkt. Goede uitvalsbasis van Petit Ballon en andere mooie fiets- en wandeltochten. Aanrader.

relaxte eenvoudige camping in mooie omgeving

ruma2552,
    23-9-2011

Een gewone camping zonder toeters en bellen, maar wel een waar je ontspannen kan kamperen in een mooie omgeving tegen een schappelijk tarief. Vriendelijke leiding, je kan ook in het Duits terecht. Gunsbach is het dorp van Albert Schweitzer en dat laten ze ook weten. Bezoek het standbeeld, Albert zit een beetje verstopt maar daar kan hij beter filosoferen. Mooi wandelen (petit) Hohneck en Petit Ballon.

Een rustige camping, ook in het hoogseizoen Vriendelijk op

Dick Smit,
    20-5-2008

Een rustige camping, ook in het hoogseizoen Vriendelijk eigenaars echtpaar. S'morgens vers brood op de camping.Zeer gunstig gelegen voor fiets,wandel en autotochten in de Elzas en de Vogezen. Grote supermarkt op 2 km afstand, goed restaurant in Gunsbach, meerdere restaurants in Munster.Mooi openbaar zwembad in Munster.We komen hier al jaren, zowel voor langere vakanties als op doorreis.

Mijn vrouw en ik zijn vaste bezoekers van deze camping, 20

Johan Zwanepol,
    4-7-2007

Mijn vrouw en ik zijn vaste bezoekers van deze camping, reeds meer dan 20 jaar. Elke zomer brengen wij hier onze vakantie door.

Gunsbach ligt zeer centraal t.o.v.

de Vogezen en de steden Colmar, Strassbourg, Freiburg en Basel.

Voor kinderen is er een prachtig gemeentelijk zwembad op 2 km afstand.