Hotel De l' Ange

Kleine hotelsWeer vandaag31°15°
Hotel De l' Ange
7,7

24 reviews over Hotel De l' Ange in het Nederlands

Kamers in orde. Ideaal voor enkele dagen

Cindy
22-7-2018

Niets te beleven in Guebwiller. Kamers in orde, personeel was ook vriendelijk. Kwaliteit eten dik OK maar porties waren VEEL te klein. Ze willen chique dorn maar beter zorgen dat mensen voldoende gegeten hebben. Menu aanpassen voor kids was geen enkel probleem.

Redelijk goed hotel

putoris
25-5-2016

Redelijk mooi hotel en goed gelegen t.o.v. bezienswaardigheden. Kamer met uitzicht op de parkeerplaats had last van ventilator van de keuken die tot 23:00 uur irritant geluid maakte. Mooie schone royale kamer en badkamer. Netjes ingericht. Parkeerplaats was vaak vol zodat aan de openbare weg geparkeerd moest worden. Personeel was niet in staat om de ontbijttafel aan te vullen en af te ruimen. Kamers waren schoon.

Gaan zeker terug.

Eveline
19-8-2015

Leuk hotel. Geen probleem om menu aan te passen wanneer de kids iets niet lusten. Wel wat weinig op bergruimte voor kleren. Hele leuke omgeving en super vriendelijk personeel.

Tophotel prijs-kwaliteit

Frederik Vlaminck
1-3-2015

Het hotel de l' Ange oogt bij aankomst typisch 'Frans'. De kamers zijn mooi ingericht en voorzien van alle comfort. Wel niet zo groot voor 4p. Het ontbijt is erg ruim, zeker voor een 3-sterrenhotel. Keuze in overvloed. Het avondmaal (in HP) was best aangenaam, zeker voor wie houdt van de Franse keuken. Het wachten duurt idd wat lang, maar viel al bij al wel mee. Het personeel was erg vriendelijk. De ligging aan de voet van skistation le Markstein & aan de wijnroute biedt veel mogelijkheden, je zal je niet vervelen in die regio. Betreft prijs-kwaliteit: zelden zo'n topverhouding gezien!

Goed toeven!

Jan
7-7-2014

Vooraf op internet " ingelezen" . Alles viel mee. Meer dan behoorlijke kamer.

Balkon, smal maar toch geschikt om met een glaasje uit te kijken op de heuvels met wijngaarden. Ontbijt; on-frans. Dus uitgebreid. Zelfs een brutje behoorde tot de mogelijkheden. 4-gangen diner; niks mis mee. Op korte reisafstand van het fantastische plaatsje Colmar. Voor ons; een uitmuntende keuze op doorreis naar de Provence.

dit nooit meer, slechte bedden, aftandse badkamer

r.van de velde
2-7-2014

Geen enkel comfort in de kamer, een stoel en een kruk op om te zitten, slappe matras

Loshangende tegels in badkamer boven het bad.

Slechte bediening,uren wachten op een stukje kaas!!!

Goedkoop genieten van de Elzas.

Piet van der Sanden
20-6-2014

Een leuk vakantiehotel met een creatieve keuken. Twee avonden speelde er een bandje o.l.v. de hoteleigenaar ! Het uitzicht aan de zijkant is niet denderend en de bar ernaast brengt wat onrust om middernacht.

Eenvoudig maar goed

Ann
19-9-2013

Wij verbleven 1 nacht in dit hotel. Het ligt aan een druk kruispunt, en er is ook veel lawaai (geroep) op straat.

De kamer was eenvoudig en van alles voorzien. Het bed was wel redelijk smal en de matras was aan vervanging toe.

Het eten is OK. We kregen 4 gangen, maar bij alles brood. Het drinken is er absoluut niet duur. Het ontbijt is, naar Franse normen, zeer uitgebreid.

De mensen zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Guebwiller leuk stadje met tal van mogelijkheden

Roger Vanderwaeren
27-6-2013

Hotel De l'Ange in Guebwiller is een relatief klein hotel, goed gelegen om uitstappen te maken in de Vogezen. De kamers zijn eerder klein maar vrij degelijk uitgerust (ijskastje, led TV (echter geen BVN), waterkoker met oplos- koffie of thee... (dagelijks aangevuld), gratis wifi, haardroger... Het ontbijt (buffet) met bubbels (Cremant d'Alsace) is goed, hoewel er iets meer variatie mocht zijn. Eieren enkel in hard gekookte vorm bv. De kwaliteit van maaltijden s' avonds, opgediend in het mooie restaurant met servies in alle maten en gewichten voorzien van kunstzinnig geplooide katoenen servetten - varieert van dag tot dag. Steeds een "4" gangen menu dat wel maar de kwaliteit en ook de kwantiteit was niet altijd optimaal. Maaltijden zijn Frans en deels Italiaans georiënteerd. Aardappelen zijn slechts een groente en geen essentieel bestanddeel van een maaltijd zoals bij ons. ( Zeer) lange wachttijden. Een maaltijd duurt gemiddeld een kleine 2 uur. Gevolg doorgezakte stoelen

Eenvoudig maar schoon

jmputman
25-6-2013

Dit hotel doet zijn best om met minimale middelen het iedereen naar de zin te maken. Wij hadden een erg kleine kamer met weliswaar goede bedden en een koelkastje waar we onze koel-elementen in konden koelen. Ook het balkonnetje was, met de warme dagen dat wij er waren, lekker om te zitten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is voor Franse begrippen goed maar het stokbrood was van niet al te beste kwaliteit want een paard zou er zijn gebit mee mollen. Kortom een schoon maar

gedateerd hotel voor een schappelijke prijs.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De l' Ange in Guebwiller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De l' Ange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.