Hotel Julien

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch!

Sandra,
31-7-2017

Het is van begin tot einde perfect!

Iedereen is zeer professioneel en zeer vriendelijk!

Niets is verkeerd!

Zowel bij bediening van receptie als kamerservice, spa en welness, restaurant, bar!

Zonder te spreken van ontbijt en 5 gangen halfpension diner s 'avonds!

Dit was perfect!

Zeer proper!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Subliem!

Een stukje hemel op aarde!,
18-2-2017

Het is er echt thuis komen. Vriendelijk onthaal, vriendelijke familie en heel vriendelijk personeel.

De omgeving en de ligging id heel mooi en rustig. De kamers in verschillende categorieën zijn allemaal heel sfeervol en kijken allemaal uit op de mooie tuin en de Bruche. Dan hebben we nog niet gesproken over het eten. ' morgens worden we verwent met een rijkelijk ontbijtbuffet, waar de chef Gerard de ommeletten en pannenkoekjes staat de bakken, alsook kan je van zijn fijne beenham proeven!Heerlijke fijne gerechten worden voorgeschoteld in het sfeervolle restaurant savonds. Je kan er ook volop genieten van de wellness en de mooie zwembaden zowel binnen als buiten. Voor ons is dit echt genieten wanneer wij daar aankomen.

Een min puntje, je moet een jaar op voorhand reserveren voor zeker een kamer vrij te hebben, altijd volzet. Maar dat is natuurlijk geen slecht punt, dit wel wel iets zeggen over "Julien", niets dan goeds!

Gereisd met vrienden in juni 2016

FANTASTISCH

MARTIN & ANNEKE LANDUYT-FAMIL
      10-8-2016

ALLES IS HIET PERFECT Wij komen hier al 11 jaar, twee maal per jaar. Voor ons is het telkens 'thuiskomen' De familie Goetz (Gerard, Marilyn, Helene, Eleonore en klein Viktor) samen met het volledige team zorgen steeds voor een perfect verblijf. Vroeger in de mooie kamers 'PRINCE DE SALM' nu in de super luxe 'MONTAGNE'. En niet te vergeten...de prachtige wandelingen (balades) met de gids Gilbert

Gereisd met partner in maart 2016

Fantastisch !

Yvette en Roland
      5-11-2015

Alles was af, heel mooie kamers, eten heel goed, het personeel doet zijn uiterste best om te zorgen voor een aangenaam verblijf .Het verwarmde binnen en buitenzwembad was zalig, wij hebben al opnieuw geboekt voor volgend jaar , zelfde periode.Een uitstap naar Riquewihr is een must .

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Greet en rene
      8-7-2015

We vonden alles super goed . Gaan volgend jaar terug . Kinderen hebben ook een zeer fijn weekend gehad ! Hebben terug geboekt voor volgend jaar . Gewoon top

Gereisd met partner in juni 2015

Uitmuntend!

himpe_gerard
      17-4-2015

hotel Julien in Fouday is een van de beste hotels die wij kennen in Frankrijk. Alles is er super, het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam, het eten is er heel fijn en lekker, en de nieuwe Spa is een heerlijkheid. Het hotel is er dan ook heel rustig en mooi gelegen. Wij zijn er reeds 4 keer geweest en iedere keer zijn wij heel tevreden. Dank aan gans de familie en hun team voor de medewerking. Gerard Himpe Ingelmunster en groep vtbKultuur .

Gereisd met vrienden in maart 2015

Voor de genieter

dieter deramoudt
      26-12-2014

Prachtig hotel gelegen in een vallei op de uitloper van de Vogezen. Familie gerund hotel met fantastisch personeel, een klassieke michelin-waardige keuken en mooie kamers. Recent uitgebreid met een ongelooflijke mooie spa en nieuwe moderne kamers. In half pension niet goedkoop maar zeker de moeite waard. Minder geschikt voor kinderen gezien het wat ouder gourmandisch publiek en dure prijs voor een familiekamer...

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Super hotel!

*****
      19-7-2014

De kamers zijn proper en verzorgd. Het ontbijt is heel uitgebreid, alles is vers en zeer lekker, zelfs gerookte zalm en champagne is er. Het avondeten is ook heel lekker! Voor kinderen zijn ook andere gerechten te verkrijgen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel is gelegen in een prachtige omgeving en verschillende mooie dorpjes zijn van hieruit makkelijk te bereiken (zoals Riquewihr, Ribeauvillé, Kaysersberg).

Gereisd anders in juli 2013

Een fantastische plaats

martin landuyt
      3-4-2014

Reeds een tiental jaar hier komen uitrusten....... De nieuwe welness en de nieuwe zwembaden (binnen, buiten) zijn echt top. Wij komen hier zowel in de lente als herfst genieten van die fantastische hotel, natuur gastronomie bij de familie Goetz. Gerard, Marylene, Helene, Eleonore en.....Victor en het heel team doe zo verder. Wij kijken al uit naar de nieuwe kamers die deze zomer zullen klaar zijn.....

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Julien in Fouday, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Julien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.