We hebben een aantal aanbieders voor Fouday voor je op een rij gezet:

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch!

Sandra,
    31-7-2017

Het is van begin tot einde perfect!

Iedereen is zeer professioneel en zeer vriendelijk!

Niets is verkeerd!

Zowel bij bediening van receptie als kamerservice, spa en welness, restaurant, bar!

Zonder te spreken van ontbijt en 5 gangen halfpension diner s 'avonds!

Dit was perfect!

Zeer proper!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Subliem!

Een stukje hemel op aarde!,
    18-2-2017

Het is er echt thuis komen. Vriendelijk onthaal, vriendelijke familie en heel vriendelijk personeel.

De omgeving en de ligging id heel mooi en rustig. De kamers in verschillende categorieën zijn allemaal heel sfeervol en kijken allemaal uit op de mooie tuin en de Bruche. Dan hebben we nog niet gesproken over het eten. ' morgens worden we verwent met een rijkelijk ontbijtbuffet, waar de chef Gerard de ommeletten en pannenkoekjes staat de bakken, alsook kan je van zijn fijne beenham proeven!Heerlijke fijne gerechten worden voorgeschoteld in het sfeervolle restaurant savonds. Je kan er ook volop genieten van de wellness en de mooie zwembaden zowel binnen als buiten. Voor ons is dit echt genieten wanneer wij daar aankomen.

Een min puntje, je moet een jaar op voorhand reserveren voor zeker een kamer vrij te hebben, altijd volzet. Maar dat is natuurlijk geen slecht punt, dit wel wel iets zeggen over "Julien", niets dan goeds!

Gereisd met vrienden in juni 2016

FANTASTISCH

MARTIN & ANNEKE LANDUYT-FAMIL,
    10-8-2016

ALLES IS HIET PERFECT Wij komen hier al 11 jaar, twee maal per jaar. Voor ons is het telkens 'thuiskomen' De familie Goetz (Gerard, Marilyn, Helene, Eleonore en klein Viktor) samen met het volledige team zorgen steeds voor een perfect verblijf. Vroeger in de mooie kamers 'PRINCE DE SALM' nu in de super luxe 'MONTAGNE'. En niet te vergeten...de prachtige wandelingen (balades) met de gids Gilbert

Gereisd met partner in maart 2016

Fantastisch !

Yvette en Roland,
    5-11-2015

Alles was af, heel mooie kamers, eten heel goed, het personeel doet zijn uiterste best om te zorgen voor een aangenaam verblijf .Het verwarmde binnen en buitenzwembad was zalig, wij hebben al opnieuw geboekt voor volgend jaar , zelfde periode.Een uitstap naar Riquewihr is een must .

Gereisd met vrienden in oktober 2015
Fouday scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews