Hotel Best Western Hôtel le Rhénan

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Hôtel le Rhénan voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Hôtel le Rhénan in het Nederlands

Onderbreek je rit naar Zwitserland of Italië in dit hotel; nieuw, modern vorm gegeven, goed ontbijt. Fietsen naar Straatsburg is goed te doen, vraag route bij het VVV. Eten in Molsheim; of bij de MacDonalds of Quick of ook prima bij supermarkt CORA, dicht bij het hotel.

Hotel is slecht te vinden omdat (mijn) navigatie de straat nog niet kende, het ligt tegenover het dorp Dorlisheim op een industrieterrein achter de Bowlingbaan.

Prima overnachtingshotel

Tom
1-10-2012

Hotel is net nieuw. Modern ingericht. Ruime kamers met boxspring bedden. Alles schoon en nieuw dus erg prettig. Goed geïsoleerd. Wij hebben geen ontbijt gehad

Fantastisch nieuw hotel!

Kramer
7-8-2012

Heel behulpzaam personeel, kunnen/willen je op allerlei gebied graag helpen. Het ligt dicht bij de snelweg en daardoor kom je snel in allerlei mooie plaatsen in de Elzas. De wijnroute kun je bijvoorbeeld goed volgen. Strasbourg is echt een aanrader, Obernai is erg mooi. Geweldig!

Het hotel is van november 2011 en daardoor van alle gemakken voorzien en heel mooi qua inrichting. Het ontbijt is goed met streekproducten en je wordt geserveerd in wat je wilt drinken, dat is erg leuk en geeft een luxe (vakantie)gevoel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Hôtel le Rhénan in Dorlisheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Hôtel le Rhénan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.