Kleine hotels
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Verger des Châteaux voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Le Verger des Châteaux in het Nederlands

Fijn verblijf op mooie camping.

Ed van Drumpt,
5-8-2018

Mooie camping met ruime plekken.

Prachtig zwembad en goed sanitair.

Gereisd met partner in juli 2018

OK, maar neem geen halfpension...

Fam. Heirbaut,
24-7-2017

Het hotel is goed en rustig gelegen nabij Selestat tussen Colmar en Straatsburg. De kamers zijn mooi (bed van 140cm misschien wat smal voor 2 oudere tieners).

Het ontbijt is ook OK, maar bij het diner wringt het schoentje. De meeste gasten verblijven hier maar enkele nachten en nemen kamer en ontbijt, maar wij verbleven een week en namen halfpension. Afhankelijk van het aantal gasten volgen de gerechten elkaar snel op. De weinige gasten die halfpension hadden genomen kregen gerechten voorgeschoteld die de andere gasten nooit kregen en/of bestelden: choucroute, uitgekookt vlees, bouillie, presskopf, baba au rhum, taart die 's morgens aan het ontbijt stond... Dit diner werd niet geaffichieerd en de vriendelijke ober was moeilijk te begrijpen (we spreken nochtans goed frans). Na enkele dagen vroegen we als dessert telkens 3 bolletjes ijs (naar keuze). Een beetje spijtig, want je kon hier volgens ons wel goed eten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rustige plek in de Elzas.

Henk
2-8-2016

Dorp Dieffenthal heeft niets te bieden. Hotel is gewoon goed geen opsmuk.kamer schoon incl de badkamer. Klagen is gemakkelijk. Ontbijt goed, Diner gaat rustig aan als er veel gasten zijn. Biertje in de wijnstube doen is lastig als er personeel en geen bier is.

Gereisd met partner in juli 2016

Viel zeer goed mee

koi1206
17-7-2015

Ontbijt ruim voldoende. Prijs kwaliteit zeker in orde. Rustig gelegen. Vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Zoals de Elzas hoort te zijn... een aanrader !

Hilde Massant
5-8-2014

Heel authentiek hotel in echte Elzas-stijl. Mijn man en ik zijn gek op die authenticiteit maar bij anderen kan het misschien als "ouderwets" overkomen. De kamer was gerenoveerd, netjes en met groot balkon. Ontbijt en diner waren superlekker en meer dan voldoende! Heel vriendelijk personeel dat graag een woordje uitleg verschaft. Prachtige omgeving - voor wie van rust en prachtige natuur houdt.

Gereisd met partner in juli 2014

rustige aangename plek

Boeckx Carla
9-7-2014

Hotel ligt rustig gelegen in een klein dorpje, niet ver van de Route des Vins.

Vriendelijk personeel, een propere grote (pas gerenoveerde) kamer en een ruime badkamer. Ontbijt is uitgebreid : kaas, vlees, eitjes, ruime keuze in brood. Avondeten is heel lekker maar volgt snel na mekaar.

Bij mooi weer kan je buiten op het terras zitten. Ruime parking aanwezig.

Gereisd met partner in juli 2014

De moeite waard !!

Guido
27-10-2012

Aangenaam verrast; goed ontbijt, mooi diner, nette kamers en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2012

super!

tinne01
20-8-2012

Wij zijn hier op weekend geweest van vrijdag tot zondag. We wilden meteen nog een nachtje bijboeken, maar kregen geen verlof meer geregeld. We mochten meteen bij aankomst op de kamer, kregen zelfs een met balkon, zonder dat we dit hadden gereserveerd.

We werden heel vriendelijk ontvangen, kregen meteen ook uitleg wat er in de buurt te doen was. We bestelden een flesje cremant en werden echt op onze wenken bediend. De patron liep letterlijk de benen van onder het lijf!

De kamer is ouder, maar charmant en proper! Er is tv, bad, douche, toilet apart, meer heb je niet nodig. Twee maal heerlijk avondmaal gekregen, en uitgebreid ontbijt. We zijn naar het apendorpje gaan kijken en de vogelshow, in de buurt zijn hele toffe dorpjes. Echt de moeite om te doen!

Toen wij er waren was er een wijnfeest, geweldig om dat mee te maken, hele vriendelijke mensen ontmoet uit het dorp zelf!

Wij kunnen echt niets zeggen over dit hotel, wij hadden een super weekend!

Gereisd met partner in juli 2012

Absoluut geen aanrader!!!!!!

Curd&Darline
8-8-2012

Dit hotel is geen aanrader,personeel niet op de hoogte van elkaar.

Avondeten niet slecht maar geen 3sterren waard,het moet ook zeer snel gaan! Amper aan aperitief genipt en ze zijn er al met het eten.

Het hotel is aan renovatie toe,in de tijd die we daar doorbrachten 3maal waterlek in de kamers(kapotte boilers).

En toen we op de koop toe nog eens onterecht beschuldigd werden van diefstal was voor ons de maat vol!

Zorg bij het vertrek voor betalingsbewijs!! Ons verblijf was reeds betaalt ,maar aan receptie was men niet op de hoogte.(gelukkig betalingsbewijs bij!!!!)

We zijn met weinig tevreden maar dit was erover.

Reeds veel hotels bezocht,maar dit nooit meer!

Gereisd met partner in augustus 2012

het hotel is een wat veroudert maar zeker proper hotel met ruime kamers. een uitstekende keuken gelegen tussen de wijnhaarden van de Elzas.

Gereisd met partner in september 2011

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Verger des Châteaux in Dieffenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Verger des Châteaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.