Reviews over Dangolsheim

Geweldige reis gehad naar een prachtige streek.

Lea en Willy,
    1-7-2017

Rustig gelegen langs de route du vin. Niet ver van Straatsburg, Mutzig, Riquewihr ... Prachtige wandelingen in de nabije omgeving. Mooi, groot huis met alle comfort. Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Echt een aanrader.

Geweldig genoten van huis en omgeving

Karel en Nel,
    14-10-2015

Lang gezocht. Uiteindelijk gevonden. Een geweldige vakantiewoning in Dangolsheim.

Pamela heeft het goed voor elkaar. Geweldige gastvrije ontvangst, hele schone grote gîte, heerlijke fles wijn in de koelkast van het plaatselijke wijndomein van Bernard Meyer. Ook de keukenuitrusting is met veel zorg samengesteld. Het ontbreekt aan niets. Onverwachte gunstige bijkomstigheid bleek de aanwezigheid van een grote overkapping voor de auto en onze elektrische fietsen met mogelijkheid om ze op te laden. En ook van de fietsen hebben we genoten. De gîte is vlak bij een netwerk van fietspaden. We zijn zelfs met de fiets tot in Straatsburg geweest.

Ook de rust op de binnenplaats sprak ons erg aan. Pamela is niets te veel om het haar gasten naar de zin te maken. Voor heerlijk vers brood kun je terecht in Dangolsheim. Op de laatste dag brachten we nog een bezoek aan wijndomein Bernard Meyer in het dorp. Proeven van verschillende zeer betaalbare kwaliteitswijnen. Kortom, we hadden een geweldige week.

comfortabele gîte met zeer vriendelijke gastvrouw

Colen,
    22-6-2014

dit comfortabele vakantiehuis ligt in een doodlopende straat in een prachtig, klein dorpje in de Elzas. Perfect gelegen voor een uitstap naar de grotere steden in de buurt : Strasbourg, Colmar, Mulhouse. Twee grote terrassen met meubilair ter beschikking voor de warmere dagen. De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam, er ligt documentatie over de streek, eetgelegenheden en bezienswaardigheden. Mogelijkheid tot themaverblijven zoals een kookcursus aan huis. Goede prijs / kwaliteitverhouding. Een aanrader voor mensen die tijdens de dag de streek willen verkennen maar 's avonds rustig willen zitten.

Comfortabel en goed uitgerust huisje

Esther Z,
    3-11-2013

We hebben een heerlijke vakantie doorgebracht in het huisje van Pamela. Het huisje is gelegen in Dangolsheim, langs de Elzas wijnroute. Dangolsheim zelf is nog niet overlopen door toeristen, waardoor je kunt genieten van de rust. Er zijn veel bezienswaardigheden in de buurt (aanraders zijn Riquewihr, Colmar, Ribeauville,... En wijn proeven natuurlijk). We werden warm ontvangen door Pamela. Verder was het huisje zeer goed uitgerust met o.a. wasmachine, magnetron, waterkoker, vaatwasser etc. Erg attent om ook een babybedje en badje voor ons ter beschikking te stellen. 's Avonds heerlijk hangen op de bank rond de openhaard. In het dorp is een bakker en een kruidenierswinkel. Supermarkt ligt op ong. 5km afstand (in Molsheim).

Mooi verzorgd huisje, lekker rustig

Corijn,
    8-5-2013

We hebben een zeer ontspannen week doorgebracht in het huisje van Pamela. Alles was heel goed verzorgd, schoon, en op een rustige plek in het dorp. Bij aankomst een hartelijk welkom met een flesje Elzaswijn in de koelkast. Een aparte vitrinekast aanwezig vol met documentatie over wat er in de omgeving te doen is.

Dangolsheim scoort een 9 uit 10, op basis van 9 reviews