Dambach-la-Ville (Bas Rhin)

Vakantie in Dambach-la-Ville (Bas Rhin)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Dambach-la-Ville (Bas Rhin)

Reviews over Dambach-la-Ville (Bas Rhin)

• 8simone baars16-09-2008

Echt doen!

Heel bijzonder!! Op zaterdag 13 september 2008 La Chapelle Saint Sebastien de Dambach la Ville bezocht!! Het regende en ik was op zoek naar de ingang. Ging rechtsom en stond aan de grond genageld want ik keek op menselijke resten uit een oorlog die plaatsvond rond de 15e of 16e eeuw. Spreuk; Was Ihr seid; sind wir gewesen; Was Wir sind; werdet Ihr worden!! Met beide benen op de grond dus! indrukwekkend en inderdaad binnen een prachtig altaar van houtsnijwerk!! De moeite waard en het ligt echt tussen de wijngaarden, supermooi

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in september 2008

• 10Nicole28-12-2005

Elsasser dorp of kleine stadt met veel toerisme ,Pasen ,Pinksteren en vakanties is het geliefd bij de duitsers , veel mooie elsasser huizen op het marktplein ,terrasjes en souvenir winkels, en er is ook een hele mooi kerk en niet te vergeten de chapelle saint Sebastien met het mooiste altaar wat ik ooit gezien heb, heel fijn hout snijwerk. In september en oktober zijn altijd ergens in de omliggende dorpen wijnfeesten met folklore dans en muziek groetjes

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur