Camping Clair Vacances

129 reviews over Camping Clair Vacances in het Nederlands

Nooit meer onze bestemming

Adriana
14-6-2018

Deze camping is voor kampeerders volkomen verwaarloosd behoudens het toiletgebouw. Wordt blijkbaar omgebouwd tot vaste bungalowplaatsen.

Prima camping!

Fam. Nagel
11-3-2018

Leuke camping. Wij stonden anderhalve week aan een van de paadjes rondom het grote veld. Veel jonge kinderen, dus al snel aanspraak voor onze oudste dochter van 5. Plek niet heel ruim, maar zeker goed te doen. Sanitair echt brandschoon en heel ruim opgezet. Zwembad echt heel mooi, waterspeeltuin voor de jongsten ook heel leuk. Eigenlijk niets op aan te merken. Het weer is in deze streek ook beter dan iets westelijker in de Vogezen. We wilden graag langer blijven, maar moesten weg omdat de camping vol was.

Lekkere camping nabij COlmar

Ron
20-9-2017

Clair Vacances is een goede camping in de buurt van Colmar en wijndorp Eguisheim. Geschikt voor langer en korter verblijf. Goed sanitair, mooi zwembad, het ontbeert echter een goed restaurant. De camping hanteert een ringvorm, met de beste plekken in de binnenste ring.Neem wel een lange stroomdraad mee, want die heb je voor de buitenste plekken wel nodig! Fietsen kan, maar is lastig.

Nooit meer

BezoekerAd
15-9-2017

Zeer onvriendelijke receptionisten

Janny Kwant
      28-8-2017

Mooie schone camping. Wij werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenares. Als je met kinderen bent is het aan te raden om rond het grote speelveld te staan.Veel animatie in hoogseizoen. Heel mooi zwembad met klein waterpark . Schoon sanitair.

Het was wel jammer dat er geen restaurant was, wel kun je er regelmatig flamkuchen /pizza en frites kopen . Kortom een echte aanrader, voor zowel mensen met als zonder kinderen.

Vreemd volk daar.

Een gepensioneerde, met kinderen en kleinkinderen
      14-8-2017

Bel je deze camping op vanuit Italië voor terugreis om 1 nacht met 2 families te overnachten. Ja.... Er is plaats voor ons, je moest wel Frans spreken en telefonisch wordt NIET gereserveerd. Wat raar terwijl er wel plaats is. Alles moet via de mail. Ik dat doen we dan maar, alles ingevuld etc. en dan....... is er ineens GEEN plaats meer. Wat een belachelijk zooitje daar. Al eens eerdere daar geweest voor doorreis en was nog plekje in hoekje achteraf, gevraagd mag ik ook verder achter staan op prachtig open veld met zee van ruimte? NEE....... dat is alleen zonder stroom. Ook niet wanneer je voldoende kabel hebt en er voldoende aansluiting nog over is. Nogmaals raar volk daar op die camping.

goed om de streek te verkennen

familie mestdagh verstraete
      7-8-2017

Vriendelijk onthaal, zeer kindvriendelijk, proper sanitair, mooi zwembad, dicht bij mooie plaatsen in Elzas ,maar voor ons iets te druk, geen grote plaatsen, sterke geurhinder van sanitair blok, we stonden in een straatje er voor) en we hadden heel wat kabel nodig om aan de elektriciteit te kunnen. Voor gezinnen zonder kinderen niet echt aan te raden, voor jonge gezinnen ideaal.

Mooi en rustig

Mirjam
      30-7-2017

Fijne ontvangst, mochten zelf plek uitzoeken (uit 4 opties), er bleef wegens ons iets te korte elektriciteitssnoer maar 1 optie over en dat was gelukkig een mooie plek! Brood en croissants van goede kwaliteit (wel van te voren bestellen), ook het afhaaleten was erg lekker (Flammkuchen). Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Sanitair erg netjes en schoon en grote douchehokjes. Toiletpapier en zeep aanwezig.

Mooie camping, veel terugkerende gasten.

Christina Schwing
      27-7-2017

Prettige ontvangst, kreeg een plattegrond met vrije plaatsen mee om uit te kiezen. Voldoende keus tussen zon en (half)schaduwplaatsen. Voldoende sanitair ook als de campjng vol is. Leuk zwembad met peuterbadje. Er is geen restaurant maar wel een aantal keer per week de mogelijkheid om pizzas te bestellen. Camping ligt centraal voor uitstapjes en je kunt zowel wandelen als fietsen in de omgeving.

goeie camping!

Zonnetje
      25-7-2017

Hier 2 nachten gestaan ivm doorreis naar Italië. Bij aankomst lieten ze zien welke plekken beschikbaar waren op de plattegrond. mochten zelf kijken waar we wilde staan. ruime plekken en heeft een leuk sfeertje om het veld met speeltuin. Eigenaressen fiets zo nu en dan een rondje en zegt iedereen vriendelijk gedag. Onze dochter was in een uur tijd 2x gestoken door een wesp bij het speeltoestel. Ze zaten onder het hout. Eigenaressen heeft erna gekeken en wilde ook gelijk helpen.

Sanitair gebouw is netjes veel doen de slippers uit maar als je dit niet doet niemand die er wat van zegt.

zwembad heeft een goeie temperatuur en kinderen vermaakte zich prima.

eten vonden wij tegenvallen op de camping.

twee fijne dagen hier gestaan en gaan deze camping echt onthouden voor overnachtingscamping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Clair Vacances in Colmar (Haut Rin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Clair Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Clair Vacances scoort een 7.36 uit 10 op basis van 139 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: