Tijdelijk €25 aanbetaling

Capfun Suzel

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Suzel voor je op een rij gezet:

3.7OnvoldoendeScore uit 158 reviews
+23

3.7OnvoldoendeScore uit 158 reviews
  • 2.5Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping ClairVacances in de Elzasstreek is een kleinschalige camping met chalets en ruime staanplaatsen. Het zwembad is groot genoeg en ook het sanitair is voldoende voor de gasten. Hier en daar is er wel achterstallig onderhoud en het sanitair is wat verouderd. Camping ClairVacances (Alsace) ligt een kwartiertje rijden van het pittoreske Colmar.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

158 Reviews over Capfun Suzel

• 3Eveline van der O.22-06-2022

Zeer slecht personeel en kosten niet teruggestort

Absoluut NIET aan te raden, ronduit onbeschoft personeel en als er een terugboeken moet worden gedaan geven ze niet thuis. De klantwaardering is daarom SLECHT en zou u adviseren een andere camping te boeken. Zeker buiten deze keten om.

• 2Eetgelegenheden
  • 4Sw15-09-2020

Niet voor families met jonge kinderen, verouderd.

Alleen sta caravans aanwezig op de camping, veel te veel caravans naast elkaar, net een doos sardinnen. Je zit op elkaar gepropt en de caravans zijn heel gehorig. Zwembad is toe aan onderhoud, de bodem komt los, er liggen gras matten wat opzich wel gezellig is alleen komen er héél veel bijen op af en moet je dus continu uitkijken waar je loopt. Zeker met een jong kindje is dit vermoeiend. Brood kan op maandag en dinsdag niet besteld worden, dan is het winkeltje toe, dit is niet wat je verwacht van een camping... iedereen moet dan naar de lokale bakker of erop voorzien zijn. De camping zou s avonds tussen 21u en 7u sluiten maar deze uren worden niet nageleefd en om 8u s ochtends is het hek nog steeds niet open waardoor je achter een unieke code moet zoeken... de speeltuinen zinn afgeleefd en niet voor jonge kinderen. Je merkt dat deze camping opgekocht is geweest met als doel zoveel.mogelijk opbrengen.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Leonie29-08-2020

Fijne vakantie

Een kleine camping met enkel sta caravans in een prachtige omgeving. Voldoende te doen en ontdekken. Ontvangst receptie vriendelijk en de mdw’s kunnen ook Engels. Het animatie team is actief, onze kinderen werden in het Engels gevraagd mee te doen. Voor de rest is het mn in het Frans, maar met handen en voeten kom je er. Op de camping mn Fransen, handjevol Nederlanders, Belgen, Zwitsers. Zwembad is te klein als de camping helemaal vol is, verder goed voor elkaar, ook de glijbanen. Geen badmeester, zelf controle houden. Geen winkeltje, brood dag van tevoren bestellen. Wij gingen naar de bakker in t dorp. 1x pizza gegeten op de camping, was prima. Het speel-/jeux de boules veld mag een opknapbeurt krijgen. Het oude sanitairgebouw stinkt! Wij hadden een goede, nieuwe sta caravan met airco op een fijne plek. Als je achterop de camping kijkt staat het vol gepakt met sta caravans en geparkeerde auto’s. Dit is jammer voor de sfeer.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Sarah25-08-2019

Mooie camping, maar minder geschikt kampeerterrein

Wij hebben een heel dubbel gevoel bij deze camping. Ondanks het feit dat er stond dat er geen tot weinig animatie was was dit ruimschoots aanwezig, jammer genoeg voor de kinderen alleen in het Frans en vaak toch wel erg laat en luidruchtig ‘s avonds. Prima voor oudere kinderen, iets vervelender voor jongere kinderen om in te slapen. De mensen van de animatie doen wel goed werk en zijn heel enthousiast. Over de staat van het zwembad en het sanitair hebben wij in tegenstelling tot andere recensenten geen klagen. Wat wij wel een groot nadeel vonden is het feit dat er enkele gronden duidelijk niet geschikt waren om te kamperen. Wij hadden als terrein een enorme modderpoel die met boomschors bestrooid was. Ondanks redelijk droog weer kwam de smurrie door 2 lagen grondzeil door en stonden we met in de modder te dabben in de voortent. Na klagen werden er kiezels over gestrooid wat niet echt structureel hielp. Geen “grascamping”

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Janine16-08-2019

Vreselijk!

Afgelopen nacht voor de 3e keer naar deze camping geweest als tussenstop van Italië naar huis. Wat een drama! In 2016 en 2017 was dit een hele leuke camping en dachten we er zelfs aan een keer voor een weekje terug te komen. Dat gaan we nu zeker niet meer doen; zelfs niet voor één nacht! We hadden dit keer van tevoren gereserveerd en daarbij aangegeven dat we een grote caravan (7,5 meter) hebben. We kregen een plek waar we amper naar toe konden met de caravan; ergens aan het einde van een smal straatje achter een rij op elkaar gepropte chalets. Toen we toch met veel moeite bij de plek aankwamen, bleek het één grote modderpoel te zijn! Ondanks de mover op de caravan, hing hij vast in de modder. Ook het toiletgebouw was te triest voor woorden; oud, vies en kapot. Tot slot wilden we ons chemisch toilet leeg maken, maar bleek daar nergens een mogelijkheid voor te zijn. Het enige pluspuntje, is het zwembad vanwege de leuke glijbanen.

• 6Eetgelegenheden
  • 4Feline01-08-2019

#Capfun Suzel niet doen! Enorme degradatie!

Er is niets meer over van deze voorheen best aardige camping. We zijn er nu voor het eerst sinds het over is genomen door #Capfun Suzel. Wat een degradatie! Heel de camping volgezet met stacaravans. Het mooie grote speelveld bezet met stacaravans. Maar wat nog erger is is het “animatieprogramma”. Rust is er niet meer bij. Nachtrust ook niet. Zitten nu al twee uur te luisteren naar een omroeper en een stuk of 20 schreeuwende campinggasten bij een soort van muziekquiz. Kinderen kunnen niet slapen. Op onze vraag hoe lang het ging duren en of het niet iets zachter kon was de reactie: “wat kan ik er aan doen?” En werd de muziek nog harder gezet. Voor ons geen ideale onderwegcamping naar Italië meer..... #Capfun Suzel niet aan te raden.....

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 6Monstel19-06-2019

Goed om te overnachten en gauw verder te rijden.

Mooie camping. Heerlijk zwembad. Maar heel slecht onderhouden camping. Typische oude zooi. Vaak toilet papier op. Ondanks recent schoonmaken. Een van de twee toilet blokken afgesloten omdat de boel was overstroomd. Douche koppen vallen van ellende letterlijk uit elkaar. (Twee keer meegemaakt). Sommige douches koud. Etc. Maar het meest absurd is toch wel de herrie agv de bouw van vele nieuwe chalets. Van 8-19 uur hoor je continue storende herrie van zagen, boren, gepiep van een grote blijkbaar altijd achteruit rijdende sjofel en van met een quad over het terrein scheurende timmerlui. Maar het vaste personeel doet niet onder, ze scheuren met golfkarretjes net zo hard mee. Hadden ze die bouw niet in de winter kunnen uitvoeren?

• 3fam.Yntema22-09-2018

Afscheid van deze camping!

Een aantal keren met veel plezier op deze camping gestaan bij de vorige eigenaar. Nu echter zeer ten nadele veranderd. Volgestouwd met chalets die dicht op elkaar staan. Erg veel lege kampeerplaatsen. Sanitair niet of nauwelijks schoongemaakt, geen Wifi. Zwembad niet meer verwarmd. De plantenbakken bij de ingang en zwembad niet meer gevuld, het groen verwaarloosd. Bovendien misten we Monique (eigenaar) die op haar fiets over de camping ging en iedereen "Bonjour" wenste. Wel een A-viertje om te waarschuwen wat je moet doen tijdens een aardbeving?Kortom ; voor ons niet meer!

• 2Harrie16-09-2018

Geen aanrader zelfs niet voor doorreis camping.

Waardeloze camping: Sanitair vies ,WIFI werkt niet, personeel spreekt alleen Frans en komt ongeinteresseerd over, Goedkope camping met Acsi card

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 6De Beer14-09-2018

Mooie camping, jammer van het sanitair

Mooie kleinschalige camping met veel potentie. Zeer ruime plekken met bomen en struiken zodat je altijd kunt kiezen voor zon of schaduw. Veel leuke en interessante bezienswaardigheden in de buurt en leuke oude stadjes. Zwembad is groot met fijne en voldoende ligbedjes, al is het water wel behoorlijk fris. Het grootste minpunt vonden wij het sanitair. Zeer veel achterstallig onderhoud en echt vies. Ze vinken de schoonmaaklijst af maar schoonmaken doen ze niet ondanks dat je ze de hele dag in golfkarretjes ziet rondrijden. Bij het melden van onze klacht werd er behoorlijk verontwaardigd gereageerd. Wi-Fi werkt al maanden niet en er wordt ook niets aan gedaan.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar