Camping Capfun Clair Vacances

147 reviews over Camping Capfun Clair Vacances in het Nederlands

Heerlijk zwembad, smerig sanitair

Eva Barendse
13-8-2018

Kleinschalige gezinscamping. Bij aankomst krijg je een soort preek van alles wat er niet mag: bbqen, zwemshort, met een bal in het zwembad, een waslijn maken... maar er is niemand die er toezicht op houdt. En dus houdt niemand zich er aan. Geen idee wat de persoon met het rode capfun-tshirt in de hoek vh zwembad zit te doen.

Sanitair is verouderd en vies. Er rijden de hele dag medewerkers in een golfkarretje over het terrein, maar die verrichten geen zichtbare (schoonmaak)activiteiten. Heerlijk zwembad met waterparkje. En prachtige omgeving natuurlijk! Pluim voor de enige vriendelijke medewerker: de hardwerkende man van de horeca.

Prachtige ligging helaas veel te veel chalets

Roosien
12-8-2018

Dit wat een paar jaar geleden een prachtige camping

Nu wordt iedere vierkante meter voel gestouwd met chalets en is het tussen de paden als het regend een modder bende

Manque de propreté

Ingrid14
10-8-2018

Nous avons passé 3 semaines sur un emplacement privilége ,les haies n était pas coupé.

Nous avons cohabité avec une souris pendant notre première semaine!!! Nous y avons remédié grâce à l achat d une tapette à souris.

Les sanitaires sont très mal nettoyés ,trois personnes font le ménage mais seulement une le maîtrise correctement alors malheureusement c’est insuffisant.

Au bac à vaisselle nous pouvons facilement jouer au jeu: qui mange quoi!!!!

Dans les douches les pommeaux sont tellement remplis de calcaires qu il n est vraiment pas facile de se rincer les cheveux.

Heureusement les animations restent correctes.

Schöner Campingplatz, das war einmal!

Manfred Thiedig
1-8-2018

nach einigen Jahren haben wir im Juli 2018 wieder mal für einige Tage den Platz besucht. Welch eine Enttäuschung: Nichts ist von der ehemals schönen gärtnerischen Ausgestaltung des Campingplatzes mit schönen Blumenrabatten übrig geblieben. Alles vergammelt, vertrocknet!! Die Hecken verwildert; die Sanitäranlagen nur grob gereinigt. Von 2 Chemieclos eins total beschädigt, ein zweites durfte nicht benutzt werden, da defekt. Die Umrandung des an sich schönen Schwimmbeckens schon Wochen lang nicht gekehrt. Nichts für Barfußgeher! Das Personal an der Rezeption uninteressiert, lustlos. Es wurde noch nicht mal eine Rechnung ausgedruckt! Die Spielfläche hinter dem neuen Waschhaus wird z.Z. in ein Mobilhome-Getto umgestaltet. Bringt wahrscheinlich mehr Geld! Wie dieser ehemals so schöne Campingplatz jetzt zu 4 (!!!) Sternen kommt, das hätte ich gerne gewusst. Er dürfte höchstens noch 2 Sterne bekommen.

Prima camping maar of dit zo blijft !

Anjo
3-7-2018

Tja was/is een mooie camping. mooi zwembad met wat achterstallig onderhoud. Ligging is prima om te fietsen .Helaas waren er in de periode van ons verblijf bouw werkzaamheden. Stond overigens wel vermeld op de camping. maar gaf toch wel wat lawaai. Denk dat er miv 2019 veel huisjes stacaravans zullen zijn. Jammer van deze mooie camping.

Nooit meer

H.Groothedde
27-6-2018

Het is een camping met ruime plaatsen. Dat is het enige positieve wat ik er van kan zeggen. Een verwaarloosde camping, waar het sanitair verouderd en niet schoon is. En je wordt s'morgens om 7 uur wakker gemaakt door de bouwvakkers die een bungalow park gaan aanleggen. De hele dag komen er shovels langs de plaatsen.

Nooit meer

A.
21-6-2018

De ligging is prima verder geen positieve ervaring. Door de verkoop van de camping zijn er nu werkzaamheden voor het plaatsen van woonmobiles. Het sanitair is verouderd en vies. Er is geen onderhoud aan struiken en hagen. Één nacht is de camping bezocht door dieven waarbij elektrische fietsen zijn gestolen. Ook worden er vanaf nu honden toegelaten. Nieuwe personeel aan de balie is nog niet goed ingewekt. Ze vragen een ander tarief dan aangegeven door Acsi. Wij hebben geen ervaring met het zwembad.

Totaalplaatje, onhygiënische camping waar ze ons niet meer zien.

Voorlopig niet meer terug

Puf
21-6-2018

Ligging camping is ok. Maar sinds 2j geleden hard achteruit gegaan. Is nu overgegaan op een keten en wordt voor een groot deel volgezet met stacaravans. Onderhoud wordt niet gedaan.

Noch in het zwembad (heel scherpe steentjes die loslaten uit de kapotte vloer), noch in de douches (verkalkte douchekoppen die alle kanten op gaan).

Sanitair niet schoon.

Receptie legt een reservering vast, maar geeft die net zo makkelijk aan een ander zonder overleg.

Toiletgebouw is om 9:25 niet te gebruiken, want er wordt al schoongemaakt.

Constante bouw geluid in de drukkere maand juni, getuigt niet van handige planning.

Kortom... voorlopig niet meer terug. Reviews in de gaten houden. De vanzelfsprekendheid is weg

Nooit meer onze bestemming

Adriana
14-6-2018

Deze camping is voor kampeerders volkomen verwaarloosd behoudens het toiletgebouw. Wordt blijkbaar omgebouwd tot vaste bungalowplaatsen.

Prima camping!

Fam. Nagel
11-3-2018

Leuke camping. Wij stonden anderhalve week aan een van de paadjes rondom het grote veld. Veel jonge kinderen, dus al snel aanspraak voor onze oudste dochter van 5. Plek niet heel ruim, maar zeker goed te doen. Sanitair echt brandschoon en heel ruim opgezet. Zwembad echt heel mooi, waterspeeltuin voor de jongsten ook heel leuk. Eigenlijk niets op aan te merken. Het weer is in deze streek ook beter dan iets westelijker in de Vogezen. We wilden graag langer blijven, maar moesten weg omdat de camping vol was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Clair Vacances in Colmar (Haut Rin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Clair Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Clair Vacances scoort een 6.96 uit 10 op basis van 147 reviews.