Hotel Dontenville

HotelWeer vandaag31°14°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dontenville voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dontenville in het Nederlands

gastvrij/persoonlijk goede keuken

Giede Peters
30-8-2010

Zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar.

Lekker gegegeten en heerlijk bier (Bitburger)

Kamer zijn zeer schoen, badkamer modern

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bij het onbijt lekker vers zelfgebakken brood

Gezellig hotel, lekker eten

Martin en Berna
7-8-2009

Wij waren hier van 2 op 3 aug. 2009. Mooi, oud en klein hotel. Vriendelijke ontvangst, prima kamer en als je halfpension boekt krijg je een heerlijk 3-gangen diner voorgeschoteld. Breng een bezoek aan de Cave Dontenville, broer van de eigenaar van het hotel, en proef de heerlijke elzaswijnen. Het plaatsje Chatenois is klein, pittoresk en heeft een aantal bijzondere bezienswaardigheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dontenville in Châtenois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dontenville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dontenville scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.