Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

4 Reviews over Les Castors

• 6Fam De Corte10-08-2021

Mooie chalet maar hinder door springkasteel

We huurden een houten chalet met zicht op de zwemvijver en de camping. De chalet was zo goed als nieuw en goed onderhouden. Om vanop ons terras zicht te hebben op de zwemvijver en de camping werden er wat struiken gesnoeid maar werden de takken niet verwijderd wat een slordige indruk geeft. Wat ons het meeste heeft gestoord is dat er net onder onze chalet een opblaasbaar springkasteel stond dat in werking was van ongeveer 13h00 tot 19h30 . Voor de kleine kindjes natuurlijk leuk maar rustig op ons terras zitten was er niet bij. Met de campinguitbater werden er afspraken gemaakt om het springkasteel vroeger te sluiten maar die afspraken werden niet nageleefd. Voor wie met kinderen komt is dit een leuke camping maar wie rust zoekt gaat beter elders.

• 6Elsa05-08-2018

hier gaan we niet meer heen

Camping ziet er leuk uit en sanitair is voor Franse begrippen goed. Helaas hebben we 2 nachten nauwelijks geslapen, de eerste nacht (vrijdag) was er harde life muziek in het restaurant, vooral bezocht door de oudere bewoners van de vaste sta caravans, af en toe behoorlijk vals en tot half 1 's nachts! Je kon nauwelijks een gesprek voeren. Zaterdagavond was er van 3 tot 6 's nachts KEI HARDE muziek van een afterparty op het industrieterrein naast de camping. De ligging naast de snelweg is ook niet ideaal. Het meertje is leuk maar jammer dat het water stonk. Misschien evt als doorreiscamping (als je niet op vrij of zat komt) nog wel ok.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Manon16-08-2017

Fantastisch !

Mooie kleinschalige camping. Vaste plaatsen gescheiden van de te boeken plaatsen. Leuk zwemmeertje gemiddelde diepte 150cm. Soort springkussen glijbaan aanwezig , gaat super hard. Erg leuk voor kinderen vanaf 6 jaar denk ik ( en volwassenen Haha ) Brood op de camping te bestellen. Fietspaden met start van routes vanaf camping . Leuke oude stoomlocomotief op 6 km waar in jul aug ritjes gemaakt kunnen worden .makkelijk bereikbaar met de fiets . Ligt Aan een beekje waar je dammetjes kunt bouwen. Je Kunt zelf plaats uitzoeken ook direct aan het meer. Eigenaar is druk bezig ook houten huisjes bij te bouwen en boomhutten. Eenvoudig restaurant maar wel lekker en goedkoop eten ( max 8 euro per maaltijd ) Sanitair nieuw en erg schoon . Speeltuintje , volleybalveld aanwezig. Super U op 1,5 km afstand en veel restaurantjes. Erg rustig s avonds . Kortom top camping. Denk dat het hier wel drukker gaat worden als het meer bekendheid krijgt

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Richard André (Suisse)11-07-2015

A recommander

Camping très plaisant avec ses sapins et son plan d'eau. Sanitaires très propres et adaptés aussi par temps froid. Malheureusement l'accueil ce jour-là a été un peu froid. Dommage que la réceptionniste qui s'occupait de nous travaillait en même temps sur son ordinateur pour une autre affaire.Ce camping avec le wi-fi gratuit nous a incité à rester plusieurs jours

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar