Camping Les Castors

Camping Les Castors
6,9

2 reviews over Camping Les Castors in het Nederlands

hier gaan we niet meer heen

Elsa
5-8-2018

Camping ziet er leuk uit en sanitair is voor Franse begrippen goed. Helaas hebben we 2 nachten nauwelijks geslapen, de eerste nacht (vrijdag) was er harde life muziek in het restaurant, vooral bezocht door de oudere bewoners van de vaste sta caravans, af en toe behoorlijk vals en tot half 1 's nachts! Je kon nauwelijks een gesprek voeren. Zaterdagavond was er van 3 tot 6 's nachts KEI HARDE muziek van een afterparty op het industrieterrein naast de camping. De ligging naast de snelweg is ook niet ideaal. Het meertje is leuk maar jammer dat het water stonk. Misschien evt als doorreiscamping (als je niet op vrij of zat komt) nog wel ok.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch !

Manon
16-8-2017

Mooie kleinschalige camping. Vaste plaatsen gescheiden van de te boeken plaatsen. Leuk zwemmeertje gemiddelde diepte 150cm. Soort springkussen glijbaan aanwezig , gaat super hard. Erg leuk voor kinderen vanaf 6 jaar denk ik ( en volwassenen Haha ) Brood op de camping te bestellen. Fietspaden met start van routes vanaf camping . Leuke oude stoomlocomotief op 6 km waar in jul aug ritjes gemaakt kunnen worden .makkelijk bereikbaar met de fiets . Ligt Aan een beekje waar je dammetjes kunt bouwen. Je Kunt zelf plaats uitzoeken ook direct aan het meer. Eigenaar is druk bezig ook houten huisjes bij te bouwen en boomhutten. Eenvoudig restaurant maar wel lekker en goedkoop eten ( max 8 euro per maaltijd ) Sanitair nieuw en erg schoon . Speeltuintje , volleybalveld aanwezig. Super U op 1,5 km afstand en veel restaurantjes. Erg rustig s avonds . Kortom top camping. Denk dat het hier wel drukker gaat worden als het meer bekendheid krijgt

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Castors in Burnhaupt-le-Haut (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Castors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.