Aparthotel Elsass Club

Tonen op kaart

19 reviews over Aparthotel Elsass Club

• 7wenwoujon29-09-2011

goed voor 1 maal...

Deze zomer logeerden wij 1 week in dit hotel. We hadden een appartement voor 4 personen. Zelf zijn we met 2 volwassenen en 1 baby er naartoe gegaan. Het appartement was voor ons ruim genoeg. De keuken was wel iets aan de kleine kant. Wanneer je er met 2 grotere kinderen naartoe zou gaan, zou het wat aan de kleine kant zijn. Er staan namelijk 2 aparte bedden in de woonkamer. Daarnaast is er ook nog een aparte slaapkamer. De badkamer was voldoende ruim en was vrij proper. De inventaris van het keukenmateriaal klopte helemaal niet. Gelukkig waren wij niet met 4 personen, want 2 mensen gingen met hun handen moeten eten. We hadden maar bestek voor 2 personen, te weinig glazen, borden,... Wij logeerden op de benedenverdieping. Voor ons was dit leuk meegenomen, zo hadden we een terras in plaats van een balkon. Rondom het hotel was er een grote tuin. Helaas bleek hier niet veel moeite gedaan te zijn om die deftig te onderhouden. Ook was er een zwembad, proper onderhouden, niet te groot.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7LUDO12-08-2011

Een hotel om niet meer terug te keren

Elsass club hotel is niet echt slecht, de ligiing is rustig en in de grote tuin heeft men een mooi zicht op de Vogezen. Het appartement, 029 op het gelijkvloers, dat wij kregen toegewezen was ruim, rein en comfortabel echter geen luxe. Voor ons was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het grootste negatieve punt is het eten. Onbijt bestond voor vier personen uit een broodmandje met 2 croissants en 2 koffiekoeken met chocolade + 2 potjes confituur, dit stond op de tafel. Het zogenaamde ontbijt buffet geeft niet veel keuze, 1 soort granen, potjes youghourt, appelmoes en platte kaas + een mandje met enkele sinaasappels, appelen en soms enkele bananen. Niets van zout beleg. Het avondmaal is een vast 3 gangen menu en op de dagen dat het buffet is, is er ook geen keuze en is er maar 1 gerecht. Er is dan wel wat pathee en enkele vleeswaren. Het eten op zich is zeer gewoon en niets speciaal.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7joop.hetty16-07-2011

redelijk hotel voor 1 of 2 dagen

Rustig gelegen hotel te gebruiken als overnachtings hotel Niet om er een hele week te verblijven.Betaalde 220 euro voor 2 nachten voor 2 oersonen met ontbijt. Het ontbijt was waardeloos alleen stokbrood en zoet .voor de vleeswaren moest appart worden betaald . Onderweg een bakker gezocht om wat broodjes te kopen. Het avond eten was ook niet om naar huis te schrijven (te duur en te weinig) Ga er nooit meer heen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Rachel29-11-2010

Viel best mee

Inderdaad geen uitgebreid ontbijtbuffet, diner was geen culinair hoogstandje, maar lekker. Maar personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamer en kichenette waren zeer netjes en werden dagelijks gepoetst. Kwaliteit/prijs is correct.

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

• 6Gerda en familie19-07-2010

Redelijk

Het hotel is met name geschikt voor ouderen. Het overgrote deel van de gasten (bussen vol) zijn dan ook ouderen. Het hotel is wel aardig als je bijv. een (lang) weekend naar de Elzas wilt. Het zwembad ziet er goed uit. De kamers zijn verouderd. Het eten is redelijk, maar je moet eind mei wel van zuurkool met worst houden ?!? Het ontbijt, mits bijgevuld, is goed. Bij aankomst ging het inchecken (3 kamers) vlot. Helaas bleek in een van de kamer het bed niet verschoond te zijn, wat echter na een klacht bij de receptie snel verholpen werd. Het personeel loopt niet over van vriendelijkheid, maar er was dan ook veel te weinig personeel gezien de bezettingsgraad. Het dorpje Bollwiller is niet echt een toeristische trekpleister, maar als je een klein stukje rijden met de auto geen bezwaar vindt is er voldoende te zien in de omgeving. Ons lange weekend was leuk, maar hotel en Bollwiller niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7sonja20-06-2010

verouderd

We hadden een appartementje gehuurd in het hotel.Maar het voldeed niet aan onze verwachtingen .Het was dringend aan vernieuwing toe.De bedden waren wel goed en in de badkamer waren voldoende badhanddoeken aanwezig.We lagen aan de achterkant van het hotel en dat was zeer rustig .Bij aankomst was er een trouwfeest en konden we niet in het restaurant om te eten .Uitzonderlijk zegde ze.De ligging van het hotel is niet goed ten opzichte van de wijnroute .De mooie dorpjes en wijngaarden om in te wandelen liggen hogerop langs de wijnroute voorbij Colmar.Wij gaan zeker nog naar de Alcasser wijnroute maar dan wel niet meer in dit hotel .Zoals al eens vermeld is ,goed voor één overnachting op doorreis.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8W van der Steldt06-06-2010

nooit meer

Gaven zelfs een bruiloftfeest waardoor wij een hele dag geen gebruik van het hotel konden maken !! Zo'n mooi hotel maar zo'n vreselijk slechte klantvriendelijkheid.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Wendy24-11-2009

afgelegen appartementen-wel netjes !

De appartementen liggen een stuk achter het hotel, Locatie is een beetje afgelegen. In Bollwiller zelf is niet zo veel te beleven, met de auto wel hele leuke uitstapjes gemaakt naat Strassbourg, Basel, Riquewihr, Colmar, etc. Al met al was de omgeving van accommodatie zelf niet echt een gezellige plek om te verblijven. Maar op doortocht wel nog voor herhaling vatbaar...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Fam. Ruijl02-08-2009

leuke tijd gehad

Er ligt inderdaad een grote supermarkt vlakbij en een stukje verderop een pizzeria. Goed gegeten! In het hotel hebben we alleen gebruik gemaakt van het zwembad. Was netjes. Na een bezoek aan een wijnboer in Westhalten wees hij ons op de wandelroutes die starten in dit dorp en verder zijn er mogelijkheden om met de trein naar Colmar of Mulhouse te gaan (en vandaar eventueel verder te gaan naar Basel).

Gereisd met partner in juli 2009

• 6Han Adriaansens26-07-2009

het is maar wat je ervan verwacht....

Voor 490 euro een 3 kamerappartement voo 7 dagen ( = 6 pers) geboekt Wij wilden ieder een eigen kamer en waren met 3 pers.. Er waren 7 bedden (geen bedbank zoals genoemd) Je komt niet in dat mooie gebouw uit de OAD-folder ( Vakhuisstijl). Wij zaten in het hoofdgebouw. Matig onderhouden. Ook het appertement oogde versleten, maaaarrrr ! Zwembad was goed ( klein wel) . Bedden schoon. Goede badkamer met handdoeken en badlakens.Personeel redelijk behulpzaam. ( De kok probeerde van alles om de laptop een film te laten afspelen)(Misschien dat het eten daarom niet geroemd wordt op deze site en dát roken wij weer want we zaten boven de keuken = nr:237) Vlakbij ( 5 min. lopen) is de supermarkt met daarin een lekkere bakkersafdeling)Wij hebben goed gekookt in de eenvoudige keuken en hebben ons prima vermaakt ! Wijnroute , Freiburg , Colmar ,Strassbourg, Ecomusee etc.Wij gaan nog een keer terug . Betaal niet teveel ! Shop de reisorg. eerst af ! Je hebt dan een aardige plek om veel moois zien! Han

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

0 tips over Aparthotel Elsass Club

0 vragen over Aparthotel Elsass Club

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinTerras, Tuin