Reviews over Bollwiller

goed voor 1 maal...

wenwoujon,
    29-9-2011

Deze zomer logeerden wij 1 week in dit hotel. We hadden een appartement voor 4 personen. Zelf zijn we met 2 volwassenen en 1 baby er naartoe gegaan.

Het appartement was voor ons ruim genoeg. De keuken was wel iets aan de kleine kant. Wanneer je er met 2 grotere kinderen naartoe zou gaan, zou het wat aan de kleine kant zijn. Er staan namelijk 2 aparte bedden in de woonkamer. Daarnaast is er ook nog een aparte slaapkamer. De badkamer was voldoende ruim en was vrij proper. De inventaris van het keukenmateriaal klopte helemaal niet.

Gelukkig waren wij niet met 4 personen, want 2 mensen gingen met hun handen moeten eten. We hadden maar bestek voor 2 personen, te weinig glazen, borden,...

Wij logeerden op de benedenverdieping. Voor ons was dit leuk meegenomen, zo hadden we een terras in plaats van een balkon.

Rondom het hotel was er een grote tuin. Helaas bleek hier niet veel moeite gedaan te zijn om die deftig te onderhouden.

Ook was er een zwembad, proper onderhouden, niet te groot.

Een hotel om niet meer terug te keren

LUDO,
    12-8-2011

Elsass club hotel is niet echt slecht, de ligiing is rustig en in de grote tuin heeft men een mooi zicht op de Vogezen. Het appartement, 029 op het gelijkvloers, dat wij kregen toegewezen was ruim, rein en comfortabel echter geen luxe. Voor ons was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het grootste negatieve punt is het eten. Onbijt bestond voor vier personen uit een broodmandje met 2 croissants en 2 koffiekoeken met chocolade + 2 potjes confituur, dit stond op de tafel. Het zogenaamde ontbijt buffet geeft niet veel keuze, 1 soort granen, potjes youghourt, appelmoes en platte kaas + een mandje met enkele sinaasappels, appelen en soms enkele bananen. Niets van zout beleg. Het avondmaal is een vast 3 gangen menu en op de dagen dat het buffet is, is er ook geen keuze en is er maar 1 gerecht. Er is dan wel wat pathee en enkele vleeswaren. Het eten op zich is zeer gewoon en niets speciaal.

redelijk hotel voor 1 of 2 dagen

joop.hetty,
    16-7-2011

Rustig gelegen hotel te gebruiken als overnachtings hotel Niet om er een hele week te verblijven.Betaalde 220 euro voor 2 nachten voor 2 oersonen met ontbijt.

Het ontbijt was waardeloos alleen stokbrood en zoet .voor de vleeswaren moest appart worden betaald . Onderweg een bakker gezocht om wat broodjes te kopen.

Het avond eten was ook niet om naar huis te schrijven (te duur en te weinig) Ga er nooit meer heen.

Viel best mee

Rachel,
    29-11-2010

Inderdaad geen uitgebreid ontbijtbuffet, diner was geen culinair hoogstandje, maar lekker.

Maar personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamer en kichenette waren zeer netjes en werden dagelijks gepoetst. Kwaliteit/prijs is correct.

verouderd

sonja,
    20-6-2010

We hadden een appartementje gehuurd in het hotel.Maar het voldeed niet aan onze verwachtingen .Het was dringend aan vernieuwing toe.De bedden waren wel goed en in de badkamer waren voldoende badhanddoeken aanwezig.We lagen aan de achterkant van het hotel en dat was zeer rustig .Bij aankomst was er een trouwfeest en konden we niet in het restaurant om te eten .Uitzonderlijk zegde ze.De ligging van het hotel is niet goed ten opzichte van de wijnroute .De mooie dorpjes en wijngaarden om in te wandelen liggen hogerop langs de wijnroute voorbij Colmar.Wij gaan zeker nog naar de Alcasser wijnroute maar dan wel niet meer in dit hotel .Zoals al eens vermeld is ,goed voor één overnachting op doorreis.