Reviews over Blienschwiller

Geweldig

Isa24,
    3-2-2011

Ik ben er elk jaar geweest van mijn 1ste levensjaar tot mijn 17de gekomen. Mijn vader is een wijnliefhebber en daarom dit hotel, het familiebedrijf met de wijnboerderij dat door zoon is overgenomen en het hotel wat aan de dochter is overgedragen. Het wordt ook helemaal onderhouden door de familieleden.

Zeer kindvriendelijk en het is vooral gezellig in het dorp met de wijnfeesten in oktober. Prachtige omgeving met mooie plaatsjes.

Voor tieners is er eigenlijk niet veel te doen.

zalig relaxen

Struyvelt Carlos,
    10-8-2008

Supergezellig klein hotel, we zijn reeds meerdere malen geweest !

Proef zeker de Elzasser wijnen bij Stève en Claudine juist naast het hotel, wijnen die al vaak in de prijzen zijn gevallen !

Uitstekend hotel: schoon, smaakvol ingericht, prettige als

Alexandra,
    22-5-2008

Uitstekend hotel: schoon, smaakvol ingericht, prettige bediening.

Goede plek als uitvalsbasis voor tochtjes

Sssst! Tegen niemand zeggen

J. B. Hak,
    26-4-2008

Sssst! Tegen niemand zeggen. Een goed hotel, vriendelijke gastvrouw, prima kamers. Een oase van rust aan de Wijnroute. Prima uitvalsbasis voor de Elzas. Niet verder vertellen!

3 dagen in dit familiehotelletje verbleven tijdens de in 2

Mario,
    5-10-2005

3 dagen in dit familiehotelletje verbleven tijdens de wijnfeesten in de Elzas. Zelden zo'n schoon hotel meegemaakt. Kamers perfect, goede bedden, goed ontbijt en de 2 dames die het hotel runnen is niets te veel. Hotel heeft ca. 10 kamers. Tip. Ga eens langs bij de buren voor het proeven van een perfect glas witte wijn.

Blienschwiller scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews