Camping L'Ile du Rhin

Camping L'Ile du Rhin
8,5

6 reviews over Camping L'Ile du Rhin in het Nederlands

Prima camping voor een paar dagen

Beaurin-bleker
30-9-2016

Vriendelijk personeel mobil nr 4 was netjes niet echt schoon maar dat heb je vaak eind van seizoen

Leuk gelegen, heel rustig voor herhaling vatbaar

Fantastische camping, zeer vriendelijk personeel.

Jolita Adriaanse
    26-7-2016

Het is een hele leuke camping, met ontzettend aardig personeel allemaal. Leuk speelveld voor kinderen, een zwembad met ligweide dichtbij de camping, daar mocht je als campinggast gratis naar toe. Stacaravan was iets aan de kleine kant, maar met de veranda erbij super goed te doen. Echt een aanrader voor mensen met jonge kinderen.

Volgend jaar zomer weer :)

Hugues
    19-2-2014

Deze camping is vlakbij de mooie Elzasser dorpen gelegen. Wij hebben een hele schone en goed onderhouden mobilhome gehuurd. Er zijn genoeg activiteiten (sportactiviteiten, watersport, wandelen en fietsen). Het was super en we komen volgende zomer zeker terug.

Canvas Holidays

We hadden een stacaravan (mobil home) in de zomer van 2011. Helaas geen aanrader.

Positief:

netjes onderhouden groenstroken, grasveld;

leuk (binnen!)-zwembad op loopafstand;

leuk gelegen op eilandje tussen duitsland en frankrijk in;

Negatief:

afvoer van douche was verstopt;

geen prullenbak aanwezig;

veel schimmel op de gordijnen;

toilet verstopt;

te kleine / kapotte gordijnen;

geen horren aanwezig;

harde matrassen;

rioollucht op veranda, na afvoeren water (bijv. douche, wasbak)

campingwinkel / receptie zien er erg vervallen uit (verrot hout etc., geen 4*-waardig)

kleine, harde baguettes uit campingwinkel

...

verder waren er veel plekken voor tenten/caravans die erg scheef liepen.

Leuke camping in mooie omgeving

a_steenbergen
    5-8-2011

Een weekje op deze camping gestaan. We stondenvlakbij het speelveld (aanrader!). Kinderen hadden leuke vriendjes. Zwembad is super!

Goede doorreiscamping

Gijs
    29-7-2011

Deze camping, gelegen op een soort eilandje tussen het kanaal en de Rijn, is ideaal gelegen, niet ver van de snelweg. En dus een goede doorreiscamping. Aan de Duitse kant heb je een mooie dorpje, en ook de Kaiserstuhl is niet ver af. Het sanitair is net en goed onderhouden. Tevens heb je toegang tot het nabij gelegen gemeentelijke overdekte zwembad met glijbaan en buiten ligweide. Bij warm weer kan het dak van het grote bad gedeeltelijk geopend worden. Reserveren is niet nodig er zijn altijd voldoende plaatsen.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ile du Rhin in Biesheim (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ile du Rhin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ile du Rhin scoort een 8.46 uit 10 op basis van 61 reviews.