Vakantie in Bergheim

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bergheim

Reviews over Bergheim

• 8Wim05-08-2014

Leuk dorpje

Ouderwets dorp met prachtige stadspoort

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

juli 2014

• 8Ingeborg24-06-2014

Mooi langs de snelweg makkelijk te bereiken

We hebben hier 1 nacht geslapen als tussen stop. Het is prima bevallen. Een lief dorpje in een mooie omgeving.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juni 2014

• 8Carmé Jocelyne11-06-2012

Bergheim

petite ville sympatique, faire le tour des remparts.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Annitur07-05-2012

Geweldig leuk dorpje

Prima uitvalsbasis en erg lieflijk dorpje

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving

april 2012

• 9Paul Turel23-10-2010

Leuk vestigsstadje

Een erg verrassend authentiek vestingstadje blijkt achter de grote poort schuil te gaan. We slenteren een uurtje door het stadje, eerst over de oude vestingmuur en daarna door vele straatjes. Dit is niet zo'n toeristisch stadje als de vele in de buurt

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Albert en Agnes27-05-2008

Een mooi oud stadje in de Elzas. De omgeving is geschikt voor wandelen en ook voor stadsbezoek (Sélestat, Colmar). Er zijn drie campings. Wij bezochten Tempelhof aan de weg naar Thannenkirch(prachtige ligging in de heuvels) en Les Noyers aan de oostrand van het stadje (meer in het vlakke land). Beide campings zijn niet speciaal geschikt voor kinderen en ook niet voor mensen die veel voorzieningen wensen (maar we betaalden nog geen 8 euro voor 2 personen per nacht). Ze zijn meer bedoeld voor rustzoekers en natuurliefhebbers. In het stadje zelf zijn enkele hotels te vinden en langs de weg naar Thannenkirch zagen we heel wat bordjes Chambres/Zimmer. Voor kampeerders is het wel prettig dat er op 10-15 minuten lopen vanaf de camping een kleine supermarkt te vinden is. De bediening was wat stuurs en het assortiment is klein, maar je hoeft hier niet te verhongeren.

• 7Cultuur

Gereisd in mei 2008